“Interessant, boeiend, leuk.”
Beoordeling van Sjolaa

Sjolaa
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Cursussen & workshops in Mechelen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Een workshop omvat: - koffie, thee, frisdrank en pralines/chocolade gedurende de workshop - een 3 uur durende workshop begeleid door professionals (met uitleg en filmpje van Cacaoboon tot chocolade) - wij voorzien schorten, haarnetjes, het nodige kleine materiaal en natuurlijk voldoende chocolade - je neemt een winkelwaarde van 20€ à 25€ aan chocolade terug mee naar huis - je krijgt een chocoladevorm en gebruiksaanwijzing mee naar huis (niet bij de pralineworkshop en de Sex and the city workshop) En de afwas en de was ... die doen wij.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
Wilrijk, België
2 beoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Interessant, boeiend, leuk.”
Beoordeeld op 6 februari 2017

Ontvangst zeer goed. Interessante uitleg in het algemeen over pralines maken als over hoe ze te maken. Je maakt je eigen pralines. Kan je thuis nagenieten.

Bezocht Februari, 2017

Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordeling, 13 februari 2017
Beste Rita,
Bedankt voor je review. We appreciëren het ten zeerste dat je hier even tijd voor neemt.
We proberen tijdens de workshops pralines zoveel mogelijk tips te geven om thuis (met gewoon keukenmateriaal) ook pralines te kunnen maken. Zo te lezen zijn we geslaagd in dit opzet.
Hopelijk tot een volgende,

Eerst Nederlands
Putte, België
“SJOLAA Workshop”
Beoordeeld op 5 februari 2017

Een fantastische activiteit voor onze vereniging. Iedereen heeft er van genoten en is zeker voor herhaling vatbaar

Bezocht Februari, 2017

Katrien V, Eigenaar van Sjolaa, reageerde op deze beoordeling, 13 februari 2017
Beste,
Bedankt voor deze review, we appreciëren dit ten zeerste.
Fijn om te lezen dat jullie leden zo enthousiast waren over de activiteit. Het was ook een erg gezellige namiddag. En waarschijnlijk zien we elkaar terug in het najaar voor een workshop pralines.
Groetjes,
Bazel, België
“Workshop”
Beoordeeld op 29 januari 2017

De wokshop was weer geweldig plezant. Het was de tweede keer en was super. Dikke proficiat voor jullie vele creaties en workshops die jullie geven . Zowel voor jong en oud, top !! Doe zo voort wij komen zeker terug.

Beste Anja,

Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. We appreciëren dit ten zeerste.

Je bent reeds 9 jaar klant bij ons en dat schept toch een fijne band. Gaande van het doopsuiker voor Lander, communiekadootjes en nu de workshops. Super dat jullie Sjolaa ook in jullie hart dragen en uitdragen naar anderen. MerciKUS.

Schriek
“Een lekkere Voormiddag”
Beoordeeld op 16 januari 2017

Een super dag , je gaan niet met lege handen naar huis .
Je moet de handen uit de mouwen steken en creatief zijn .
Leve de lekkere chocolade .

Beste,

Zo te lezen heb je genoten van de workshop en de lekkere chocolade. Wij vinden het belangrijk dat je als klant zelf je chocolade kan maken en dat het niet enkel toekijken is. De chocolade nadien smaakt dan eens zo goed! Zoals je schrijft: leve de lekkere Sjolaa ;-)

Zemst, België
“Workshop chocolade maken”
Beoordeeld op 16 januari 2017

Super !
Was cadeautje voor de kleinkinderen die ervan genoten hebben en nog nagenieten.....
De ontvangst en begeleiding was dik in orde !

Beste,

We merken dat we steeds vaker (groot)ouders en (klein)kinderen mogen ontvangen. Men gaat steeds meer voor een belevingskado ipv het zoveelste speelgoed. Het is dan ook erg fijn dit samen met je (klein)kind, met/petekind, ... te kunnen doen en te beleven!

De complimentjes nemen we graag in ontvangst.

Johan en Katrien

Reizigers die Sjolaa bekeken, bekeken ook

In Sjolaa geweest? Deel je ervaringen!