Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 16 april 2023 via mobiele applicatie

Prachtige, zeer ruime suite. Comfortabele bedden, niet te hard en niet te zacht, met verschillende hoofdkussens. Ruime badkamer met ligbad en aparte inloopdouche. Leuk balkon met zitje. Parkeren en inchecken waren eenvoudig. Uitgebreid ontbijt op de kamer. Hotel ligt midden in het centrum en is toch heerlijk rustig. Alles op loopafstand.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 25 maart 2023

Zeer ruime suites, werkelijk van alles voorzien. Uitstekende bedden.
Heel mooie & verzorgde ontbijtmand aan de voordeur geleverd.
Wij komen graag nog eens terug om ook van het schattige terrasje gebruik te kunnen maken (dit liet het weer ons helaas niet toe) :-)

P.s.: ik ben zo'n grote fan van de kranen! :-)

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 14 oktober 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van een weekend mechelen met dit heerlijk luxe hotel waar werkelijk aan alles gedacht is...we komen zeker nog eens terug....een top hotel.....keuken...koffiemachine.....modern ingerichte woonkamer....ledlampen aanpasbaar aan je stemming

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 16 mei 2022

Super verblijf hier! De eindeloze zoektocht naar een kamer waar we met ons gezin samen kunnen slapen kwam hier ten einde. De kinderen hadden een comfortabel zetelbed. Fijn dat de ruimte ook gesloten kon worden van onze slaapkamer. Alles was super verzorgd , proper en luxueus. Heerlijk ruikende douche producten. De kinderen namen een bad terwijl wij konden douchen 😉 een beetje bang voor de automatische check in. Maar alles verliep vlekkeloos. We hebben even contact gehad met de receptie bij het zoeken naar de parking. We werden heel vriendelijk geholpen. Het ontbijt was zeer royaal en dik in orde. Stond netjes klaar voor de deur. Allemaal verse producten en meer dan genoeg. Een dikke aanrader hier! Het was onze eerste keer in Mechelen. We hebben er nog niet genoeg van en komen heel graag nog een keertje terug en kiezen dan zéker opnieuw voor deze Vixx suite ! Geen twijfel mogelijk! Wij hebben genoten in deze mooie accommodatie die perfect gelegen is op de stad te bezoeken. Heel erg bedankt !

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 16 mei 2022

Uitstekende locatie op een paar honderd meter van de markt en toch in een een rustige straat gelegen. Prachtig ruim verblijf dat meer heeft van een luxueus appartement voorzien van alle moderne snufjes. Prima XXL bedden. Badkamer met ligbad en inloopdouche. Heerlijk ontbijt dat op maat nog kan bijgeschaafd worden door de uiterst lieve gastvrouw. Alles zeer netjes. Digitaal inchecken en deuren openen via een app op de telefoon verloopt vlekkeloos. Dat alles heeft uiteraard een prijskaartje maar gezien het totaalpakket is dit het absoluut waard.

Datum van verblijf: mei 2022