Beoordeeld op 24 februari 2020

Verbleven 1 nacht in suite van Vixx hotel. Mooie suite maar niet gezellig. Ontbijtruimte is zeer klein en aanbod zeer beperkt. Wel positief is dat hotel een eigen ondergrondse parking voorziet dichtbij hotel.
Hotel is goed gelegen op wandelafstand van alle bezienswaardigheden in Mechelen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie , ruime kamer met douche en bad en groot 2 pers.bed van 2m x 2m10. Voor het ontbijt konden we kiezen of we het op de kamer wilden nuttigen, maar wij zijn toch in de ontbijtzaal gaan eten. Die was klein maar het ontbijt zelf zeer uitgebreid . Eiergerecht met of zonder spek werd vers klaargemaakt naar wens

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 25 december 2019

Het was een zeer vriendelijk en warmst ontvangst.
Mooi en verzorgde kamers.Leuke ligging.Verzorgd ontbijt met eitje naar keuze.
Ook de communicatie via mail voor ons verblijf verliep zeer vlot.
Parking van het hotel is heel gemakkelijk. Alles aan gedaan om het zo goed mogelijk aan te geven.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Goed gelegen pal in verkeersarm stadscentrum. Gratis parking tegenover hotel. Vriendelijke ontvangst en rondleiding met alle uitleg in suite. (Gratis upgrade) Hygiëne, service alles tot en met ontbijt getuigt van bijzondere aandacht .
TOP, absolute aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Heel hartelijk ontvangen. Super ontbijt gehad, zonder meerprijs op de kamer. Zeer propere en ruime kamer. Het is eigenlijk een grote studio. Het ligt ideaal op drie minuten van de markt. Zeker aan te bevelen!

Datum van verblijf: november 2019