TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 april 2019

Hele mooie hotelkamer, eigenlijk meer een appartement. Heel stijlvol en ruim. Leuk met het gezin, slaapbank in woonkamer goed voor de kinderen maar matras te dun voor volwassenen. Midden in het centrum.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 29 april 2019

Keurig hotel, heel vriendelijk personeel, perfecte ligging, mooie ruime kamers voorzien van alle comfort, een heel comfortabel bed, het ontbijt was geen overdaad, maar er was zeker voldoende en de instant bereidde eitjes geven een meerwaarde.
Als we een puntje ter verbetering mogen aangeven: graag investeren in een nieuwe fruitpers, want die blokkeerde de hele tijd.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 5 maart 2019

Keurig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers, kamer is zeer rijk uitgerust met twee tv's, bose docking station, föhn, oven etc. Kamer wordt elke dag netjes schoongemaakt, koffie wordt aangevuld: top service!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer ruime kamers, feitelijk zijn het appartementen. Zeer goede ligging in Mechelen.
Rechtstreeks bij het hotel boeken, biedt als voordeel dat je niet extra moet betalen voor de garage.
We hebben ook genoten van de sauna.
Het ontbijt is vrij sober, maar het eitje maakt veel goed.

Kamertip: Kamer 4 op het tweede verdiep was rustig.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 januari 2019

In 2013 al eens geweest toen het net open was. Afgelopen weekend redelijk spontaan weer een nachtje geboekt. Aardige ontvangst. We waren vroeg en konden de kamer al gelijk in. Hartstikke fijn. Ruime suite en een fantastisch bed; groot en comfortabel. Verduisteringsgordijnen. Kitchenette met ruime koelkast met een paar drankjes. Nespresso-apparaat. Toffe badkamer. Fijne ligging (centraal maar toch rustig). Heerlijk ontbijt; jammer dat het apparaat voor vers sap steeds vastliep. Iets minder proper dan de vorige keer en wel wat prijziger

Kamertip: Wij hadden kamer 7, die was rustig
Datum van verblijf: januari 2019