“Via hoopvolle verwachtingen naar regelrechte slechte service. ”
Beoordeling van Via Via Mechelen

Via Via Mechelen
Geclassificeerd als nr. 26 van 204 Restaurants in Mechelen
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas, helaas! Ondanks het romantische voornemen om ons eerste afspraakje te herbeleven werden wij ontvangen met een lijst aan richtlijnen inclusief de vraag of we een mondmasker bij ons hadden. Dit hadden wij niet, hetgeen de barmeid zichtbaar verontrustte. Vervolgens werden wij, met servetten voor onzer mond ter compensatie van onze ontbrekende mondmaskers, langs een route geloodst waarbij wij überhaupt geen mensen kruisten. We bestelden iets te drinken. Enkele minuten later werd ons gevraagd wat wij wilden eten. Toen wij aangaven slechts iets te willen drinken, reageerde de barmeid onthutst. Ze gaf aan dat je enkel iets kunt eten in het Via Via Reiscafé (!) We mochten gelukkig toch blijven zitten. Helaas, na enkele minuten keerde zij terug met de boodschap ons te moeten “wegjagen” aangezien er klanten waren binnen geschoven die wel aan de eerder genoemde eis voldeden. Wij vertrokken in alle haast, letterlijk struikelend over het trapje van irritatie. Via hoopvolle verwachtingen naar regelrechte slechte service.

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld

De kaart is beperkt maar er is voor elk wat wils. De allergenen staan heel duidelijk op het menu. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren lekker en vrij grote porties. Schappelijke prijs. Leuke, kleurrijke decoratie. Vriendelijk personeel en vlotte bediening.

Datum van bezoek: juli 2020
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Doordat de allergenen goed aangegeven zijn, bij het apart menu, is het een goede plaats om met collega's af te spreken.
De coffee kan beter.

Datum van bezoek: januari 2020
9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is supervriendelijk en ik werd super goed verder geholpen ivm allergenen en de ingrediënten van de gerechten. Heel erg bedankt hiervoor!
Het eten was ook lekker.
Wij hebben genoten.

Datum van bezoek: november 2019
8 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten: spaghetti bolognaise: vers en lekker klaargemaakt.
Andere gerechten zagen er ook zeer lekker uit.
Prijs/kwaliteit zeker goed

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Via Via Mechelen bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Via Via Mechelen geweest? Deel je ervaringen!