“Geweldig”

Geclassificeerd als nr. 2 van 373 Restaurants in Mechelen
Prijsklasse: € 25 - € 60
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Beste bezoeker, Al 20 jaar proberen we u met een lekkere en verfijnde keuken te verleiden in een rustige en aangename sfeer. Ook onze maandelijkse suggesties en uitgebreide menukaart van vis tot vlees en van pasta tot pizza proberen we af te toetsen aan jullie wensen. Wie graag zijn maaltijd laat vergezellen van een heerlijk glaasje wijn is hier zeker aan het juiste adres, de kaart omvat een ruime keuze aan italiaanse wijnen en de wijntip is zeker aan te raden. Reservatie is niet verplicht maar wenselijk.
6 juni 2024 beoordeeld

We zijn met 10 personen gaan eten bij Nino en het was weer fantastisch zoals gewoonlijk! Geweldig eten, fantastische bediening! 10/10!

Datum van bezoek: mei 2024

1 juni 2024 beoordeeld

Zeer lekker gegeten!
Vriendelijke bediening!
Gratis parking!
Wanneer je in Nino's wilt gaan eten, reserveer je best op voorhand.
Wij hadden dit niet gedaan omdat we onze schoondochter en zoon waren gaan ophalen in Zaventem en we niet wisten of ze honger hadden.
Toen we arriveerden kregen werd een tafel die net was vrij gekomen voor ons gedekt.
Gewoonweg: een echte aanrader!!

Datum van bezoek: mei 2024
28 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor authentieke Italiaanse gerechten moet je in Mechelen en omstreken bij Nino’s zijn!

Ik ben zelf vooral fan van de heerlijke pizza’s, de pasta vongole of de palpete! Laat je zeker adviseren voor een topwijn om al dat lekkers te vergezellen. Hou zeker een plaatsje voor de lekkere tiramisu!

Of je nu een liefhebber bent van de Italiaanse keuken of gewoon op zoek bent naar een heerlijke maaltijd, dit restaurant zal je niet teleurstellen. Een absolute must-visit!

Datum van bezoek: maart 2024
24 maart 2024 beoordeeld

Zeer geslaagde avond gehad in dit toprestaurant met onze vrienden.
Lekkere verfijnde Italiaanse keuken.
De bediening is met de glimlach, zeer vriendelijk.
Menukaart wisselt af en toe en ze hebben fijne en lekkere suggesties.
Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: maart 2024
15 februari 2024 beoordeeld

Restaurant Nino's (ValentijnSpecial): Een romantische ervaring van de Italiaanse keuken nabij Mechelen, met Nino en Peggy als uitstekende gastheer / -vrouw

Onze Valentijnservaring bij Restaurant Nino's was een betoverende reis door de Italiaanse keuken en dit werd vooral verrijkt door de warme gastvrijheid van de zaakvoerders, Nino en Peggy.

Bij het betreden van Nino's werden we begroet met een hartelijke ontvangst die ons meteen thuis deed voelen. Nino en Peggy stralen een oprechte passie uit voor hun restaurant en hun gasten, wat onze avond des te bijzonder maakte.

Gedurende de hele avond waren Nino en Peggy altijd in de buurt, zorgend voor elk detail en ervoor zorgend dat alles perfect verliep. Hun toewijding aan uitmuntendheid was duidelijk merkbaar in elk aspect van de ervaring, van de prachtig gepresenteerde gerechten tot de attente service.

Het eten was natuurlijk voortreffelijk, elk gerecht bereid met liefde en vakmanschap. Verse ingredienten, heerlijke smaken en geuren die je laten watertanden nog voor je een hap genomen hebt.

Mijn vrouw had de kaaskroketten en als hoofdgerecht de Ravioli met ricotta en spinazie. Ikzelf had de Polpette Napoletane met een sausje van gorzonzola en kastanjechampignons. Als hoofgerecht Escalope Parmegiana, vergezeld van een verse pasta en tomatensaus.

Als je op zoek bent naar een intieme en romantische eetervaring of een gezellige avond met familie of vrienden, dan kan ik restaurant Nino's niet genoeg aanbevelen.

Dank je wel, Nino en Peggy, voor de gezellige Valentijnsavond. We zullen zeker terugkomen om opnieuw te genieten van jullie gastvrijheid en de heerlijke gerechten.

Buon San Valentino!

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Nino's bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Nino's geweest? Deel je ervaringen!