“top, zoals steeds!!”

Nino's
Geclassificeerd als nr. 3 van 210 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Beste bezoeker, Al 20 jaar proberen we u met een lekkere en verfijnde keuken te verleiden in een rustige en aangename sfeer. Ook onze maandelijkse suggesties en uitgebreide menukaart van vis tot vlees en van pasta tot pizza proberen we af te toetsen aan jullie wensen. Wie graag zijn maaltijd laat vergezellen van een heerlijk glaasje wijn is hier zeker aan het juiste adres, de kaart omvat een ruime keuze aan italiaanse wijnen en de wijntip is zeker aan te raden. Reservatie is niet verplicht maar wenselijk.
2 mei 2022 beoordeeld

Schitterend, steeds bediening met de glimlach met af en toe een humoristische noot erbij! Weeral enorm lekker gegeten! Kortom; top zoals steeds!!

2 mei 2022 beoordeeld

Verwijzend naar de gegeven titel, een bezoek aan Nino's staat steeds garant voor service, gezelligheid en lekker eten uiteraard.

2 mei 2022 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst, lekker gegeten, mooi kader. Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug.

2 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in gezellige zaak met super vriendelijke gastheer en bediening.
Prijs kwaliteit top. Pasta vongole was lekker, veel schelpjes, mocht nog beetje meer afsmaken met extra ingrediënten. Maar dit is persoonlijk.
Rustige muziek tijdens eten.

Datum van bezoek: maart 2022
25 januari 2022 beoordeeld

Steeds heerlijk en verzorgd eten. Gezellige sfeer en uitstekende persoonlijke bediening. Uitgebreide kaart en zeer lekkere wijnen. Wij komen hier zeker vaker.

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Nino's bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Nino's geweest? Deel je ervaringen!