“Een echte aanrader”
Beoordeling van Nino's

Nino's
Reserveren met
Nino's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 239 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Grill
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Beste bezoeker, Al 20 jaar proberen we u met een lekkere en verfijnde keuken te verleiden in een rustige en aangename sfeer. Ook onze maandelijkse suggesties en uitgebreide menukaart van vis tot vlees en van pasta tot pizza proberen we af te toetsen aan jullie wensen. Wie graag zijn maaltijd laat vergezellen van een heerlijk glaasje wijn is hier zeker aan het juiste adres, de kaart omvat een ruime keuze aan italiaanse wijnen en de wijntip is zeker aan te raden. Reservatie is niet verplicht maar wenselijk.
12 augustus 2018 beoordeeld

Niet alleen voor het overheerlijke eten, gamba's,super lekkere pasta , de topper vongole 11 op 10, maar ook voor sfeer, warm onthaal, en aangename attente bediening, wij komen graag terug

12 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden een prettige ontvangst en vriendelijke, behulpvaardige bediening. Het eten was heel lekker. Een aanrader!

12 augustus 2018 beoordeeld

Service zoals het altijd zou moeten zijn en zeer smaakvol eten. Hier komen we nog terug. Parking is perfect en de humor van de ober beviel ons wel.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Italiaanse specialiteiten
Prijs-kwaliteit een aanrader en goed bereikbaar
Ook lekkere Grappa

6 augustus 2018 beoordeeld

Nino's is een vaste waarde in Mechelen. Lekker eten voor een faire prijs en een zeer vriendelijke, professionele bediening. We hebben de laatste keer nogal lang moeten wachten eer er werd afgeruimd maar het was druk en dat zien we door de vingers :-)

Reizigers die Nino's bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Nino's geweest? Deel je ervaringen!