“Heel goed”
Beoordeling van Nino's

Nino's
Reserveren met
Nino's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 239 Restaurants in Mechelen
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Grill
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Beste bezoeker, Al 20 jaar proberen we u met een lekkere en verfijnde keuken te verleiden in een rustige en aangename sfeer. Ook onze maandelijkse suggesties en uitgebreide menukaart van vis tot vlees en van pasta tot pizza proberen we af te toetsen aan jullie wensen. Wie graag zijn maaltijd laat vergezellen van een heerlijk glaasje wijn is hier zeker aan het juiste adres, de kaart omvat een ruime keuze aan italiaanse wijnen en de wijntip is zeker aan te raden. Reservatie is niet verplicht maar wenselijk.
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van reservatie, over verwelkoming, naar kwaliteit van de schotels en bediening: alles piekfijn in orde. Enig minpuntje (en ook dat is subjectief): klein beetje lang moeten wachten op het eten. De zaak zat dan ook -terecht- volledig vol. We komen graag terug.

3 februari 2018 beoordeeld

Super ontvangst, zeer lekker eten, lekkere wijnen en dat allemaal in een zeer mooi kader.
Ook de bediening is bijna feilloos.

2 februari 2018 beoordeeld

Eten was zeer lekker gezellig om te vertoeven en prijs kwaliteit zeer goed vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar

2 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met de tante en nichten. Ik was al langer fan, maar denk dat ze de familie ook terug zullen zien :)

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlot restaurant. Een lunch die snel genoeg werd gebracht. Lekker en goed van prijs. Vriendelijk personeel.

Reizigers die Nino's bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Nino's geweest? Deel je ervaringen!