“Zonder meer goed”

Nino's
Geclassificeerd als nr. 3 van 217 Restaurants in Mechelen
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Grill
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Beste bezoeker, Al 20 jaar proberen we u met een lekkere en verfijnde keuken te verleiden in een rustige en aangename sfeer. Ook onze maandelijkse suggesties en uitgebreide menukaart van vis tot vlees en van pasta tot pizza proberen we af te toetsen aan jullie wensen. Wie graag zijn maaltijd laat vergezellen van een heerlijk glaasje wijn is hier zeker aan het juiste adres, de kaart omvat een ruime keuze aan italiaanse wijnen en de wijntip is zeker aan te raden. Reservatie is niet verplicht maar wenselijk.
14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke en snelle bediening. Mijn partner nam linguini tartufata (sry voor de spelling) en die was in de wolken. Ik nam escalopa parmiggiani.
We gaan zeker terug. Huiswijn is trouwens zeer goed!
Patrick & Annick, Mechelen.

12 januari 2018 beoordeeld

lekkere lunch, zeer verzorgd, vriendelijke bediening, aangenaam kader, wel zeer drukke baan voor de duur maar dat bederft de pret niet.
trio van pasta van de chef, vers en toplekker

11 januari 2018 beoordeeld

Lekker eten en een fantastische bediening! Steeds met de "gemeende" glimlach geserveerd ! Meer dan 15 jaar klant en nog nooit een negatieve opmerking gekregen van vrienden of kennissen !

Datum van bezoek: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
10 januari 2018 beoordeeld

Als je even wil ontstressen met de voetjes onder tafel moet je hier zijn: uitstekende service, cosy sfeer en lekker comfort food!

Datum van bezoek: december 2017
9 januari 2018 beoordeeld

Met enige verwachtingen bij Nino's gaan eten maar jammer genoeg werden deze niet ingelost.
- Ontvangst en bediening ok - zakelijk.
- Voorgerechten hadden allen hetzelfde garnituur, namelijk low budget gemende sla uit een pakje. Een échte afknapper!
- Hoofdgerecht: sauzen waren erg vlak van smaak. Deze worden allicht niet vers à la minute gemaakt maar aangekocht in een horeca groothandel.
- Wijnen: ok
Dit restaurant wil zich profileren als de betere Italiaan maar met deze aanpak slaan ze echter de bal volledig mis. Werken met vérse ingerdiënten en deze met passie voor smaak klaarmaken zouden een must zijn.

Datum van bezoek: december 2017
Nino D, Eigenaar van Nino's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Beste,
Graag nodigen wij u uit om bij ons even de bereidingen van de sauzen en de andere voorbereidingen te komen prepareren die volgens u uit een pakje komen, alles wordt hier vers en met passie bereid.
Wij slagen volgens u de bal volledig mis, heeft u een horecazaak ? dan heb ik daar respect voor anders klasseer ik u bij de andere zo gezegde (hobby)koks.

Met beleefde groeten
Nino

Reizigers die Nino's bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Nino's geweest? Deel je ervaringen!