ZenHotels.com
LizeDi

Prima uitvalsbasis

Beoordeling van NH Mechelen
4,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeld
Vriendelijke ontvangst, proper, super lekker ontbijtbuffet! Zeker voldoende keuze uit brood, koeken, groenten, fruit, zaden, granola, eitjes en spek, verse wafels... Basic kamer (kleine badkamer, ligbad, geen douche), maar voldeed zeker aan de verwachtingen. Prijs-kwaliteit zeker oké. Goed gelegen nabij aantal terrasjes en dichtbij grote markt. Op wandelafstand van station.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 apr 2024
Beste Lize,

Hartelijk dank voor de leuke feedback naar aanleiding van uw recent verblijf in NH Mechelen. Wij waarderen het dat u uw ervaring met ons deelt; Fijn dat u ons ontbijt super lekker vond en van de locatie van ons hotel heeft genoten.

0.2 km van NH Mechelen
  • Priceline
1.0 km van NH Mechelen
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 6 april 2024 via mobiele applicatie

Het is een centraal in de stad Mechelen gelegen, klein hotel. We zijn vriendelijk ontvangen. De kamers zijn ruim, maar het sanitair is een beetje gedateerd. Het ontbijtbuffet is goed voorzien met verse producten. Hoewel ons verblijf van korte duur was, hebben we het erg naar onze zin gehad.

Kamertip: Parkeerruimte is vlakbij in een overdekte garage met laadmogelijkheid voor de elektrische auto. De kosten per dag vallen mee.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2024

Beste Anton,

Hartelijk dank voor uw feedback.Wat fijn dat u het erg naar uw zin heeft gehad in NH Mechelen. Fijn te horen dat u de kamer ruim vond en van onze verse producten op het ontbijt heeft genoten. Wij kijken er naar uit om u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 maart 2024

Vriendelijk personeel. Goeie ligging. Goed ontbijt. Maar storende sterke muffe geur in de kamer, niet beterend met openzetten van de ramen. Sterk verouderd hotel met o.a. bed aan vernieuwing toe en WC-bril aan vernieuwing toe.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2024

Beste,

Hartelijk dank voor uw constructieve feedback naar aanleiding van uw recent verblijf in NH Mechelen. Wij kijken na wat we kunnen verbeteren op basis van uw aanwijzingen. Fijn te horen dat u de vriendelijkheid van onze medewerkers, onze centrale ligging en het lekkere ontbijt heeft gewaardeerd.

Beoordeeld op 20 februari 2024

Een heel goed hotel in het centrum van Mechelen, alleen jammer dat ze op zondagmorgen vanaf 7 u de valentijnsverlichting weg haalden, waardoor er zeer veel lawaai was.
Uitstekend ontbijt. Kleine badkamer.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2024

Beste Carine,

Hartelijk dank voor uw verblijf in NH Mechelen. Wat fijn om te horen dat u ons hotel heel goed vond en ons ontbijt uitstekend. Het is jammer dat u op zondagochtend werd wakkergemaakt door de stadsdiensten die de feestverlichting in de straat kwamen verwijderen. Helaas hebben wie hier als hotel weinig invloed op. Nogmaals dank voor uw verblijf.

Beoordeeld op 7 februari 2024

Ligging is super centraal in Mechelen vlakbij de bezienswaardigheden
Heerlijk ontbijt incl. lekkere koffiekoeken
Verzorgde, ruime en stille kamers zonder hinderlijk straatlawaai
Helaas voor mij ook hier keiharde matrassen (idem NH hotel in Frankfurt = eigen aan de hotelketen?)
Inrit parking is max. 165m hoog (voor ons geen probleem maar een SUV kan er niet in)

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2024

Beste Gunther,

Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw recent verblijf in NH Mechelen. Het is jammer om te horen dat de matras naar uw aanvoelen te hard was. Fijn om te horen dat u voor de rest helemaal tevreden was, met name over de ligging, het ontbijtbuffet en de kamer. Nogmaals dank en tot ziens.

Beoordeeld op 7 februari 2024

We hadden een ge-upgrade kamer, omdat de kamer die ik bij online incheck had gekozen blijkbaar nog ouder was. Ik vond de kamer waarop wij lagen (402) niet supermodern. Maar het voldeed prima voor een stedentrip! Personeel was vriendelijk, ontbijt was heel goed en fijn dat de auto onder het hotel geparkeerd kon worden (15 EUR per nacht). In 2 minuten loop je midden in het centrum, dat was echt fijn.

Datum van verblijf: februari 2024

Beste Carla,

Hartelijk dank voor uw verblijf in NH Mechelen. Bedankt voor de positieve woorden over onze medewerkers, onze locaite en het ontbijt. Wij kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.