Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Beoordeeld op 20 augustus 2023

De kamer was sterk verouderd. Oude kasten, rode vloerbedekking, oud behangpapier, krap toilet,...
De inkom vh hotel was ook niet echt uitnodigend. Er was een zithoek zonder gezellige factor. Heel donkere uitstraling. De ligging was wel perfect. Ook gemakkelijk: parking onder hotel. Wel best eng om in en uit te rijden wegens heel laag plafond. Ontbijt was lekker. Maar ook in de ontbijtruimte was de gezelligheid ver te zoeken. Het was wel overal netjes. Bedden waren prima. Geen stopcontact bij het bed. Airco aanwezig. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2023

Beste Karin,

Hartelijk dank voor uw feedback. Zoals u aangeeft kunnen we niet ontkennen dat ons hotel aan een opknapbeurt toe is. In afwachting van een renovatie doet ons team er alles aan om ons product in de best mogelijke staat aan te bieden aan onze gasten. Wij zijn dan ook verheugd dat u vermeld heeft dat het overal netjes was. Onze excuses dat wij niet volledig aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij bedanken u nogmaals voor het delen van uw ervaring.

Beoordeeld op 18 augustus 2023

Dit hotel is mooi gelegen in het centrum van Mechelen dus alles is dichtbij en je kan te voet genieten van de stad. Het ontbijt is ook uitstekend in orde met een ruime keuze.
Minpuntjes:
- de kamer was verouderd - amper stopcontacten, oude analoge TV (geen Netflix/streaming mogelijkheden), behang en tapijt hadden hun beste tijd gehad.
- de ontvangst mocht iets openhartiger. Personeel was beleefd en correct maar ik kreeg niet het 'welkom' gevoel.
- als je alles uittelt vindt ik prijs/kwaliteit toch aan de duurdere kant. Het lijkt een beetje vergane glorie.

Datum van verblijf: juni 2023

Beste Roel,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat de locatie van ons hotel perfect was voor uw bezoek aan Mechelen. We delen uw feedback met het team om onze service te kunnen verbeteren. We begrijpen dat ons hotel een update kan gebruiken en maken er ook melding van bij de hoofdzetel van onze keten. In afwachting van een renovatie proberen we ons product zo netjes mogelijk aan te bieden aan onze gasten. Nogmaals dank voor uw verblijf en uw feedback.

Beoordeeld op 19 juni 2023

Kamer was super schoon, met een uitzicht naar de straat, goede voorzieningen in de kamer, ruime keuze bij ontbijt, warm welkom. Tv werkte niet en na het melden kwam personeel naar de kamer en heeft aangeboden om de kamer te wisselen vanwege het niet werkende tv. Dat noem ik dan een top service!!!

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2023

Beste, hartelijk dank voor uw recent verblijf in NH Mechelen en de positieve ervaring die u in deze review deelt. Bedankt voor de vele positieve commentaren. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 juni 2023

Het hotel is wat ouder maar goed onderhouden en personeel is vriendelijk en behulpzaam. De uren van het ontbijt waren zelfs aangepast voor een andere activiteit die plaatsvond in de stad. De keuze aan het ontbijt was ruim voldoende.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beste heer Snoeck, hartelijk dank voor uw beoordeling en de positieve opmerkingen. Het is fijn om te lezen dat u onze aangepaste uren van het ontbijt voor de deelnemers aan het evenement heeft gewaardeerd. Wij hopen u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 23 mei 2023

Fijn verblijf gehad. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon.Je kunt er alleen ontbijten maar ook dat lekker en verzorgd. Hotel ligt lekker dicht bij het centrum. Parkeergarage vlakbij.
Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2023