Volledig restitueerbaar voor do 14 dec.
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 14 dec.
Go to your Happy Price
ZenHotels.com
Expedia.comUS$ 92
Hotels.comUS$ 92
Trip.comUS$ 100
Beoordeeld op 2 juni 2023

Het hotel is wat ouder maar goed onderhouden en personeel is vriendelijk en behulpzaam. De uren van het ontbijt waren zelfs aangepast voor een andere activiteit die plaatsvond in de stad. De keuze aan het ontbijt was ruim voldoende.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2023

Beste heer Snoeck, hartelijk dank voor uw beoordeling en de positieve opmerkingen. Het is fijn om te lezen dat u onze aangepaste uren van het ontbijt voor de deelnemers aan het evenement heeft gewaardeerd. Wij hopen u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
NH Mechelen

Beoordeeld op 23 mei 2023

Fijn verblijf gehad. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon.Je kunt er alleen ontbijten maar ook dat lekker en verzorgd. Hotel ligt lekker dicht bij het centrum. Parkeergarage vlakbij.
Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 22 april 2023

Dit prijs kwaliteitsverhouding van dit hotel is heel slecht. De ligging is heel goed. Maar is het een oud vervallen hotel.

Ik nam een zakenrelatie mee. En ze hadden vergeten het warm water aan te zetten.

Reactie van het hotel< jammer dan.

Wij komen hier nooit meer terug.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 maart 2023

heel tevreden van het onthaal, service, hulp tot toegang van de ondergrondse parkeergarage die op het eerste zicht gruwelijk lijkt. Gevarieerd ontbijt
Vlot inchecken
we waren op de vijfde verdiep en het is daar rustig s'nachts

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 2 maart 2023

Zeer goed bevallen een weekendje NH Mechelen, perfecte lokatie midden in centrum en ook nog met parkeergarage. Personeel erg vriendelijk m.n. dame aan de receptie. Lokatie in Mechelen was lastig te bereiken door verkeers aanpassingen rond centrum. Bad was wat klein, liever inloop douche. Ontbijt uitgebreid en tijdig aangevuld.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2023

Beste Heenshui2023,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en voor het kiezen van NH Mechelen voor uw verblijf.

Het doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw tijd bij ons.

We waarderen u feedback en zullen dit zeker bespreken met het management team.

We kijken ernaar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,
Team NH Mechelen