Priceline
Booking.comUS$ 97
Hotels.comUS$ 97
Prestigia.comUS$ 101
Beoordeeld op 4 mei 2022

Verouderd hotel moet nodig gerenoveerd worden. Vooral de badkamer. De kamer zelf verouderde meubels en kapotte gordijnen. Mooie lokatie, vriendelijk personeel. Ook goede uitvalsbasis voor Brussel en Antwerpen.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

Verouderde kamer: 3 stopcontacten werkten niet, heel warm, airco stuk.
Ontbijt niet aangevuld: roereieren koud, onvoldoende tassen voor koffie, geen croissants, zeer warme ruimte.
Niet NH-waardig!
Er zijn veel betere hotels in Mechelen voor die prijs.
Ligging wel top.
... jammer van het hotel :(

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 29 maart 2022

Het hotel is de ideale uitvalsbasis voor een stadsbezoek. Het bevindt zich op wandelafstand van het centrum en is vlakbij de gezellige VIsmarkt gelegen. De kamers zijn een beetje gedateerd, maar best wel oké. Er is een lift.
Het ontbijt was in buffetvorm en voldoende gevarieerd. Ik blik dan ook tevreden terug op mijn verblijf.

Beoordeeld op 17 maart 2022

Prima hotel voor een korte vakantie. Ligt in het centrum en heel centraal van bezienswaardigheden.
Alles goed te lopen. Fijn wandelen langs het water en in de parken. Rustige relaxte stad. We hebben genoten van een lang weekend.

Beoordeeld op 7 maart 2022

uitgebreid ontbijt, misschien een goed idee om bij bepaalde producten, de ingredienten aan te duiden (allergenen)
Het zou fijn zijn om in de avond, van de bar te kunnen genieten , nu covid geen dreiging meer blijkt te zijn...

• Reistype: Reisde alleen