Etrip
Hotels.comUS$ 144
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 17 maart 2022

Prima hotel voor een korte vakantie. Ligt in het centrum en heel centraal van bezienswaardigheden.
Alles goed te lopen. Fijn wandelen langs het water en in de parken. Rustige relaxte stad. We hebben genoten van een lang weekend.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 7 maart 2022

uitgebreid ontbijt, misschien een goed idee om bij bepaalde producten, de ingredienten aan te duiden (allergenen)
Het zou fijn zijn om in de avond, van de bar te kunnen genieten , nu covid geen dreiging meer blijkt te zijn...

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 februari 2022 via mobiele applicatie

Ligging perfect, hotel is niet best, gedateerd dat kan maar 2 slechte vieze kamers, vieze gordijnen met gaten in, op de fauteuils vieze vlekken, veel stof in de kamer, kapot behang, vlekken op behang, levensgevaarlijke losse stopcontacten, kapot beddengoed, dit hotel moet nodig gerenoveerd worden.

Kamertip: Vermijd de zondag, dan is er niets te beleven.
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 31 januari 2022

Afgelopen weekend in dit hotel verbleven voor een nachtje, ontvangst was prima. De vloer bij de receptie was net gedweild en dat rook heerlijk schoon dus een goed begin. We wouden de auto in de parking onder het hotel zetten. De wagen is niet hoger dan 1.65 (Toyota Aygo) en dat was goed ook. Het was best een beetje spannend in en uit rijden maar volgens mijn man te doen.
We hadden kamer 4.12 en dat was een prima kamer, gerenoveerd met een nette koffie en thee faciliteit. Hou je van cupjes, neem ze mee, er staat een nespresso op de kamer. TV, [prima en de koeling werkte ook goed. Kamer was een klein beetje stoffig. Bedden waren vrij hard en de kussen lag ook niet lekker maar ik ben daar wel een moeilijke in. Normaal neem ik mijn eigen kussen mee maar dat was ik vergeten. In de douche het douchgordijn vervangen door een wandje, doucht net wat fijner. Ontbijt was ook prima, voor ieder wat wils en de koffie smaakte wederom prima. In de straat iets verderop zijn op zondag de bakkers open en aangezien dit in Nederland niet zo is hebben we met vertrek gelijk even wat vers brood gehaald. Hier zou ik zeker wel terug willen komen. Prima hotel.

Kamertip: Neem een gerenoveerde kamer.
Datum van verblijf: januari 2022
Guest Relations NH Mechelen, Guest Services / Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2022

Beste,

Hartelijk dank om uw ervaring zo gedetailleerd en gepersonaliseerd weer te geven. Fijn om te horen dat u ons hotel perfect vond voor een city trip. Wij hopen dat de stad u ook aangenaam verrast heeft en dat wij u bij een volgend bezoek aan Mechelen opnieuw mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
NH Mechelen

Beoordeeld op 16 december 2021

We werden vriendelijk ontvangen in een ruime propere kamer. Het hotel was gunstig gelegen, nabij het centrum maar in een rustige buurt. Het ontbijtbuffet was uitstekend.
Het hotel bood evenwel weinig in-house entertainment dus minder geschikt voor een lang verblijf.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Guest Relations NH Mechelen, Gastenservice/Front Office van NH Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2021

Beste Morgan,

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om zoveel positieve opmerkingen te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
NH Mechelen