Droopytje
Zonhoven, België

Een super goed hotel met heel vriendelijke ontvangt en een super ontbijt

Beoordeling van Novotel Mechelen Centrum
5,0 van 5 bollen26 mei 2024 beoordeeld
We zijn super vriendelijk ontvangen. We voelden ons dadelijk thuis. We kregen een hele mooie ruime kamer. Een badkamer met bad en douche ! Een apart toilet gedeelte. Een ruime kamer met een dubbel bed voor mij :-D en een mooi opgedekt stevig bed voor mijn volwassen dochter. Dit vond ik heel belangrijk. Het ontbijt was SUPER goed. Nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gezien alles erop en eraan, zelfs ik dacht 5 verse fruitsappen :-D . Ik geef jullie op alles een 10/10 ! Een super gezellige bar met een heel vriendelijke barman. Heel centraal gelegen aan het water. Er waren zelf rituals producten aanwezig in de badkamer. Een fhöne, een strijkijzer. Extra kussens, een mini bar, en het gratis water in de minibar was de max :-D ... Wij komen zeker terug :-D
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 28 mei 2024
Beste gast,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.

We zijn blij te vernemen dat ons team u een warm welkom heeft gegeven en dat u zich meteen thuis voelde in Novotel Mechelen Centrum. Het is geweldig om te horen dat de ruime kamer, de voorzieningen en het aparte toilet aan uw verwachtingen voldeden.

Uw lof over het uitstekende ontbijt en de diversiteit aan verse sappen is zeer gewaardeerd. Onze barman zal ook blij zijn met uw vriendelijke woorden over de gezellige barervaring. Dat u de centrale ligging van het hotel, aan het water, als positief heeft ervaren, bevestigt onze fantastische locatie in het hart van Mechelen.

Het is altijd een plezier te horen dat onze kleine details, zoals de Rituals producten en het gratis water in de minibar, bijdragen aan een onvergetelijke ervaring. Uw intentie om terug te keren naar ons hotel is het grootste compliment dat we kunnen ontvangen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
Zwembad
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 21 mei 2024

Vreemde versie van een Novotel, die de prijs zeker niet waarmaakt.
Een vrij grote kamer, maar dan met een Queen die veel te krap op de badmaker deur staat.
Een apart toilet waar je je handen niet kan wassen.
En een douche waar de opstop zo hoog is dan er best mensen zijn die dit niet kunnen.

Daarbij nog 4 dagen waarop de airco niet werkt en een raam wat niet op een kiepstand kan.
Een bed waar een dekbed als topper wordt gebruikt.

Ontbijt chaos op de zondag, de andere dagen was het prima

En het meest vreemde en in mijn ogen echt niet juist, je hebt je pasje nodig om met de lift naar de begane grond te gaan. omhoog snap ik, maar naar de receptie is het ook verplicht. Vreemde keuzes.

Al met al niet wat je mag verachten voor een hotelketen wat deze prijs en kaliber

Datum van verblijf: mei 2024
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2024

Beste Geurt,

Vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te plaatsen.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij streven ernaar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan die standaard hebben voldaan.

Wat betreft de ruimte in uw kamer en de plaatsing van het bed, onze kamers zijn ontworpen om een balans tussen comfort en functionaliteit te bieden. We nemen uw feedback serieus en zullen kijken naar manieren om onze kamerindeling te optimaliseren. Het ontbreken van een wastafel in het separaat toilet is inderdaad niet standaard, en wij begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn. Wat betreft de douche, we streven ernaar om onze faciliteiten toegankelijk te maken voor al onze gasten en waarderen uw opmerkingen hierover.

We willen ons excuseren voor het ongemak dat u ervaren heeft met de airconditioning. Onze medewerkers staan altijd klaar om eventuele problemen die zich voordoen snel op te lossen. Het spijt ons te horen dat de raamfunctionaliteit en het comfort van het bed niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen over het ontbijt op zondag zijn genoteerd en we zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Wat de toegangscontrole van de lift betreft, dit is een veiligheidsmaatregel die we nemen om de veiligheid van onze gasten te garanderen, maar we begrijpen dat dit als ongemakkelijk kan worden ervaren.

Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een nieuwe kans.

Beoordeeld op 14 april 2024

Een zeer aangenaam hotel! Zeer mooi gelegen pal in het centrum van Mechelen. Vlakbij is een ondergrondse parking.
Wij logeerden hier ans uitvalsbasis om naar de festivalweide van Werchter te gaan.
In de kamer waren twee plooibedden gezet om er een familiekamer van te maken. Voor de kinderen was dit voldoende.

Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2024

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve review.

We zijn verheugd dat de centrale ligging van het hotel u goed is bevallen en dat de nabijgelegen ondergrondse parkeergelegenheid voor gemak heeft gezorgd tijdens uw verblijf.

Het doet ons plezier te horen dat de aangepaste familiekamer met de extra plooibedden aan de verwachtingen van uw kinderen heeft voldaan. Ons team streeft ernaar om elke gast, ongeacht de leeftijd, een comfortabel verblijf te bieden.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 10 maart 2024

Heel kindvriendelijk. Kleine attentie voor de kinderen die gratis mee verbleven. Lekker ontbijtbuffet. Goede locatie in het centrum van Mechelen, kort aan de Dijle. Enige minpuntjes: dure parking en persoonlijk vond ik de kussens te hard.

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2024

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback, we appreciëren dit ten zeerste.

We zijn verheugd te horen dat u ons hotel als kindvriendelijk heeft ervaren en dat onze kleine attentie voor de kinderen gewaardeerd werd. Het doet ons ook plezier dat ons ontbijtbuffet in de smaak is gevallen en onze centrale locatie aan de Dijle als positief is bevonden.
Wat betreft uw opmerking over de parkeerkosten, wij begrijpen dat de parkeertarieven als een minpunt kunnen worden gezien; helaas hebben we geen invloed op de prijzen van nabijgelegen openbare parkeergelegenheden. Voor de kussens, die u iets te hard vond, bieden we verschillende kussens aan en ons team staat altijd klaar om u een alternatief te bieden om uw nachtrust te verbeteren.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 2 augustus 2023

Verschrikkelijk bed!
Locatie prima, ontbijt en service ook goed, beetje onpersoonlijk, maar dat is niet erg. Maar dat bed...! dat kan echt niet, het zakte door en leek meer op een goedkope bedbank dan op een echt bed met matras. Ben met rugklachten naar huis gegaan. Heel jammer.

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2023

Beste,
Bedankt voor uw feedback.

Onze locatie in hartje centrum is inderdaad een enorm pluspunt. Fijn dat we hebben bijgedragen aan een prettig verblijf in onze mooie stad. Jammer dat naar uw ervaring het bed aan de zachte kant was. Wij zullen dit nakijken maar begrijpen dat iedereen dit anders kan ervaren.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Cabri Christopher, Front office Manager

Beoordeeld op 26 juli 2023

Prima hotel en vlak bij de de rivier de Dije en het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn goed lopend bereikbaar. De hotelkamer was prima en alles wat er hoort te zijn was er. Rituals badartikelen. Een heerlijk bed. Het ontbijt was ook goed en uitgebreid. De mogelijkheden om in het hotel te dineren zijn niet uitgebreid, te prijzig en het eten is te zout. De service is wat onpersoonlijk.

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2023

Beste Roeland,

We zijn blij te horen dat u onze locatie nabij de rivier de Dijle en het centrum van Mechelen heeft gewaardeerd, evenals de bereikbaarheid van de bezienswaardigheden. Fijn dat u tevreden was met uw kamer, het comfortabele bed en de Rituals badartikelen. Ook zijn we verheugd dat u ons ontbijt goed en uitgebreid vond.

Het spijt ons te horen dat u onze dinermogelijkheden beperkt, prijzig en te zout vond. We zullen uw feedback doorgeven aan ons keukenteam om onze gerechten te verbeteren. We begrijpen dat de service onpersoonlijk overkwam en zullen dit intern bespreken om onze gastvrijheid te verbeteren.

Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet,

Maartje Aukema, Guest relations