Mo2609
De Bilt, Nederland

hotel oke, bed erg slecht.

Beoordeling van Novotel Mechelen Centrum
3,0 van 5 bollen2 aug 2023 beoordeeld
Verschrikkelijk bed!
Locatie prima, ontbijt en service ook goed, beetje onpersoonlijk, maar dat is niet erg. Maar dat bed...! dat kan echt niet, het zakte door en leek meer op een goedkope bedbank dan op een echt bed met matras. Ben met rugklachten naar huis gegaan. Heel jammer.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 aug 2023
Beste,
Bedankt voor uw feedback.

Onze locatie in hartje centrum is inderdaad een enorm pluspunt. Fijn dat we hebben bijgedragen aan een prettig verblijf in onze mooie stad. Jammer dat naar uw ervaring het bed aan de zachte kant was. Wij zullen dit nakijken maar begrijpen dat iedereen dit anders kan ervaren.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Cabri Christopher, Front office Manager
  • Lol.travel
0.6 km van Novotel Mechelen Centrum
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 26 juli 2023

Prima hotel en vlak bij de de rivier de Dije en het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn goed lopend bereikbaar. De hotelkamer was prima en alles wat er hoort te zijn was er. Rituals badartikelen. Een heerlijk bed. Het ontbijt was ook goed en uitgebreid. De mogelijkheden om in het hotel te dineren zijn niet uitgebreid, te prijzig en het eten is te zout. De service is wat onpersoonlijk.

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2023

Beste Roeland,

We zijn blij te horen dat u onze locatie nabij de rivier de Dijle en het centrum van Mechelen heeft gewaardeerd, evenals de bereikbaarheid van de bezienswaardigheden. Fijn dat u tevreden was met uw kamer, het comfortabele bed en de Rituals badartikelen. Ook zijn we verheugd dat u ons ontbijt goed en uitgebreid vond.

Het spijt ons te horen dat u onze dinermogelijkheden beperkt, prijzig en te zout vond. We zullen uw feedback doorgeven aan ons keukenteam om onze gerechten te verbeteren. We begrijpen dat de service onpersoonlijk overkwam en zullen dit intern bespreken om onze gastvrijheid te verbeteren.

Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 9 maart 2023 via mobiele applicatie

Hotel pal bij het centrum van Mechelen. Ook gelegen aan het wandelpad langs de Dijle.
Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Onze dochter kreeg onmiddellijk een welkomstgeschenk. Omdat we lid werden van de accor groep, kregen ook wij een welkomstdrankje.
De kamer was ook piekfijn in orde. Toilet en badkamer apart. In de badkamer was een douche en bad aanwezig. Ook thee- en koffiefaciliteiten op de kamer.
'S avonds ook blijven eten in het restaurant van het hotel. Kleine kaart, maar voor ieder wat wils. Zeer fijn dat er ook een speelhoek aanwezig is voor onze dochter! Het eten was in orde!

Bij het hotel is geen parking, maar er is een ondergrondse parking van de stad zelf. Is soms wat prijzig, maar wel ideaal gelegen, vlak bij het hotel.

Datum van verblijf: maart 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2023

Beste Charlotte,
Bedankt voor uw feedback.

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze ligging ideaal vond.

Ons hotel heeft inderdaad geen eigen privéparking, maar er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar in de onmiddellijke nabijheid van het hotel. Ons receptieteam staat altijd klaar om u hier over te informeren.

We vinden het fijn dat alles voor de rest naar wens was.

Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel,midden in het centrum.Vriendelijk en heel behulpzaam personeel.Verzorgde kamer,met bad en douche.Zowel ontbijt als avondmaal in het restaurant waren zeer lekker,dit hotel is zeker een aanrader 👌

Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.

Ons team wilt u graag bedanken voor de complimenten! Het doet ons deugd dat u tevreden was met onze service en dat u verder ook genoten heeft van uw verblijf en het ontbijt. We doen ons best om al onze gasten van een aangenaam verblijf te voorzien en het doet ons dan ook plezier wanneer ze er echt met hartelust van genoten hebben.

Beoordeeld op 1 november 2022 via mobiele applicatie

Blijft een fantastische ervaring, midden centrum,fijne kamer met ligbad en een raam dat open mag en kan.
Ontbijt super uitgebreid ,vers fruit , verschillende broodsoorten niks op aan te merken dus.
Personeel zeer bekwaam ren vriendelijk
Terugkomen …. Zéér zeker.

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2022

Beste Mieke,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons heeft kunnen doorbrengen en dat het ontbijt zo uitstekend naar wens was. Fijn ook dat u zo tevreden was over ons team!

Tot weerziens.

Beoordeeld op 11 augustus 2022

Goed:
- De ligging, centraal in de stad nabij de Vismarkt, van het hotel is top.
- Het huishoudpersoneel is vriendelijk. Ze vroegen spontaan als we handdoeken genoeg hebben.
- Het ontbijt is standaard Novotel.
- De kamers zijn gerieflijk en proper.

Werkpunt:
- De communicatie van het hotel is ontgoochelend. Zo krijgen wij enkele dagen voor onze overnachting het bericht onze gegevens van de betaalkaart via mail door te geven. Zo niet, kunnen ze onze overnachting niet garanderen. Droog, sec. Ondanks het feit dat deze gegevens aan onze account zijn gekoppeld.
- Zonder daar enigszins over te communiceren wordt 2 x toeristenbelasting afgehouden.
- Bij aankomst is de baliemedewerkster allesbehalve vriendelijk. We zijn zichtbaar met 4, en ze benadrukt dat we slechts 2 welkomstdrankjes krijgen. "Neen, enkel 2". Dit in tegenstelling met andere hotels binnen de keten.
- Op onze 3e verdieping is de airco zeer luid hoorbaar waardoor slapen niet ideaal is. Bij telefoneren naar de receptie om een oplossing te zoeken krijgen we "niets aan te doen, dat is in elke kamer zo" als antwoord.

Conclusie: dit is de laatste maal dat we in dit hotel verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

We zijn verheugd dat de gastvrijheid van onze medewerkers een pluspunt voor u was en dat ook onze gunstige ligging u goed van pas kwam! Spijtig dat er wat dingen niet naar wens zijn verlopen.
Hopelijk zien we u in de toekomst terug en verloopt het dan beter.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,