Axel W

Ligging primeert...en dat is het dan

Beoordeling van Novotel Mechelen Centrum
2,0 van 5 bollen11 aug 2022 beoordeeld
Goed:
- De ligging, centraal in de stad nabij de Vismarkt, van het hotel is top.
- Het huishoudpersoneel is vriendelijk. Ze vroegen spontaan als we handdoeken genoeg hebben.
- Het ontbijt is standaard Novotel.
- De kamers zijn gerieflijk en proper.

Werkpunt:
- De communicatie van het hotel is ontgoochelend. Zo krijgen wij enkele dagen voor onze overnachting het bericht onze gegevens van de betaalkaart via mail door te geven. Zo niet, kunnen ze onze overnachting niet garanderen. Droog, sec. Ondanks het feit dat deze gegevens aan onze account zijn gekoppeld.
- Zonder daar enigszins over te communiceren wordt 2 x toeristenbelasting afgehouden.
- Bij aankomst is de baliemedewerkster allesbehalve vriendelijk. We zijn zichtbaar met 4, en ze benadrukt dat we slechts 2 welkomstdrankjes krijgen. "Neen, enkel 2". Dit in tegenstelling met andere hotels binnen de keten.
- Op onze 3e verdieping is de airco zeer luid hoorbaar waardoor slapen niet ideaal is. Bij telefoneren naar de receptie om een oplossing te zoeken krijgen we "niets aan te doen, dat is in elke kamer zo" als antwoord.

Conclusie: dit is de laatste maal dat we in dit hotel verblijven.
Datum van verblijf: augustus 2022
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 15 aug 2022
Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

We zijn verheugd dat de gastvrijheid van onze medewerkers een pluspunt voor u was en dat ook onze gunstige ligging u goed van pas kwam! Spijtig dat er wat dingen niet naar wens zijn verlopen.
Hopelijk zien we u in de toekomst terug en verloopt het dan beter.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

0.2 km van Novotel Mechelen Centrum
2.4 km van Novotel Mechelen Centrum
Gratis parkeren
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 5 juli 2022

- 15 minuten wachten bij inchecken werd 1 uur. Ze moest de kassa afsluiten gaf ze aan. Tussendoor gaan vragen hoelang het duurde, 2 minuten werden er 15..
- kleine, hele zachte bedden
- airco werkte niet, erg warm in de kamer..
- ramen kunnen alleen volledig open en niet op
kiepstand, oppassen met kinderen!
- locatie was wel top! Hopelijk doen ze iets aan de service en aan de airco.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2022

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij te lezen dat u tevreden was met onze gunstige locatie. We vinden het echter jammer dat er een probleem was met de airco op uw kamer. U had dit gerust even mogen melden, we hadden u met plezier een oplossing geboden. We hopen dat verder alles naar wens was.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 juni 2022 via mobiele applicatie

Hotel pal in het centrum,locatie kan niet beter.
Publieke parking net onder het hotel.
Wel 44€ betaald van vrijdag 16u30 tot zondagochtend 10u30. Tip: aan Novotel misschien korting voor hotelgasten???
Vriendelijk onthaald geweest en kamers zijn prijs kwaliteit in orde en proper.
Ontbijt ook voldoende.
Voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beste Kathleen,
Bedankt voor deze beoordeling.

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze ligging ideaal vond.

Ons hotel heeft inderdaad geen eigen privéparking, maar er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar in de onmiddellijke nabijheid van het hotel. Ons receptieteam staat altijd klaar om u hier over te informeren.

We vinden het fijn dat alles voor de rest naar wens was.

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 16 maart 2022

De locatie is ideaal. Mooie kamer en goed ontbijtbuffet. Jammer genoeg veel nachtlawaai van de zaak die pal rechtover onze kamer lag. Tot zeker 02u30 bonkende muziek op onze kamer gehoord dus weg nachtrust!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Beste Gerry,
We danken u voor uw fijne feedback.

Leuk dat u uw dag goed kon beginnen met ons lekker ontbijt! Spijtig dat u geluidoverlast heeft ervaren, onze excuses voor het ongemak.

Alvast bedankt en met hartelijke groet,

Beoordeeld op 16 maart 2022

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beoordeeld op 9 maart 2022 via mobiele applicatie

Proper hotel. Perfecte ligging voor een citytripje Mechelen.
Vriendelijke ontvangst aan de receptie.
Mogelijkheid om een kamer te boeken met Social Deal.
Rustig, geen geluidsoverlast.
Kamer had een bad, altijd een meerwaarde.
Ontbijt is zeker de moeite. Heel uitgebreid en lekker vers.

Kamertip: Brouwerij Het Anker is een mustdo Op de Romboutstoren heb je een heel mooi uitzicht over de stad. Een drankje doen in de zon op de Markt.
Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2022

Beste Luna,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Leuk om te lezen dat u genoten heeft van ons lekkere en uitgebreide ontbijtbuffet en ons gastvrije en behulpzame team. Ons team dankt u voor het compliment.

Groetjes!