Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
Booking.comUS$ 97
Expedia.comUS$ 102
PricelineUS$ 96
travelup.comUS$ 101
Destinia.comUS$ 118
Beoordeeld op 30 januari 2022

Zeer comfortabele kamer met méér dan voldoende luxe om het je zeer aangenaam te maken. Het bad én een douche in het fraaie badkamertje was een positieve vaststelling. Alles was netjes en mooi ingericht. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd, zeer lekker en heel ruim qua aanbod. Zeer fraaie eetruimte ook. Het personeel is zeer vriendelijk en er heerst een aangename rustige sfeer. We hebben 's avonds genoten van de mooi verlichte winkelstraten, eethuizen en terrassen. Het hotel ligt op een aangename rustige en mooi plaats in Mechelen, echt kortbij alles wat je wenst te ondernemen tijdens je toeristische/ontspannende verblijf. Het drijvende Dijlepad voert je langs een lichtjesstraat met charmante huisjes naast het water, het pad tussen Kruidtuin en Haverwerf. Het NOVOTEL is een zalige afsluiter om te herbronnen tijdens een verblijf te Mechelen Centrum. We kwamen tijd te kort om van alles te kunnen genieten wat het hotel intern aanbiedt. Een dikke aanrader en we komen zeer zeker terug! De volgende keer zelfs een dagje langer. Top hotel!

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.

Fantastisch te vernemen dat uw verblijf naar volle tevredenheid was.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 23 januari 2022

Comfortabel hotel met uitstekend ontbijt. Ik had in een vorige review gelezen dat het ontbijt niet goed was, maar niets was minder waar. Echt een lekker en uitgebreid ontbijt buffet. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Echt een fijne start van een weekendje weg.

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Beste gast,
We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.

Ons team wilt u graag bedanken voor de complimenten! Het doet ons deugd dat u tevreden was met onze service en dat u verder ook genoten heeft van uw verblijf en het ontbijt. We doen ons best om al onze gasten van een aangenaam verblijf te voorzien en het doet ons dan ook plezier wanneer ze er echt met hartelust van genoten hebben.

We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 januari 2022

Novotel is echt in het centrum van de stad. Er is vlakbij ook een (betalende) parking.
De kamer wat zeer net, en alles was aanwezig wat je verwacht op een hotelkamer. Wij vonden het bed zeer comfortabel, en vonden het fijn om een gescheiden toilet te hebben. Het is ook niet alledaags dat je en bad en douche op je kamer hebt!

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Beste Kristof,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met uw kamer en ons lekker ontbijt. Ons team dankt u voor het compliment.

Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 18 december 2021 via mobiele applicatie

Het Novotel is een mooi en modern hotel en ligt pal in het centrum van Mechelen.
Prima kamer en goed uitgerust.
Verder was het prettig dat als je 2 nachten boekt, je de 3e nacht gratis krijgt
Bovendien een goed ontbijt buffet.

Het centrum van Mechelen is zeker de moeite waard met vele middeleeuwse panden, kerken en het zeer fraaie stadhuis.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Beste Leo,
Bedankt voor het schrijven van een recensie.

We lezen met veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en een goede nachtrust daaraan bijgedragen heeft. Ook zijn we blij dat u onze centrale ligging op prijs stelt.

Een volgende keer hopen we u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 oktober 2021

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021