Novotel
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021

Beoordeeld op 6 oktober 2021

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 15 september 2021

Veel te kleine douche en harde matras , ontbijt was goed en onthaal was ok, de kamers zijn zeer klein,kortom prijs kwaliteit was onvoldoende .De locatie is redelijk druk ,luide feestgangers gedurende de nacht en geen parkeerplaats te vinden in de omgeving.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 22 augustus 2021

Gewoon hotel maar ontbijt was heel droevig. Je zag dat corona gebruikt werd om het ontbijt tot een minimum te herleiden. Geen spek of eieren (wel koude gekookte) omdat je dat met een tang moet nemen terwijl de broodjes ook met een tang moesten genomen worden. Alles heel miniem!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, mooie centrale ligging, voldoende parkeergelegenheid zowel auto als fiets.
Teleurstellend ontbijt, enkel beperkt koud buffet (Corona), nochtans wel 16 euro. Geen terras om iets te drinken.
Winterdekbed op de kamer wat veel te warm is in de zomer.
Kamer zelf is eerder klein maar vrij volledig uitgerust.

Datum van verblijf: juli 2021