110 US$
Hotels.com110 US$
Agoda.com104 US$
Destinia.com126 US$
Beoordeeld op 13 januari 2020

Heel mooi verzorgd hotel dicht bij alle bezienswaardigheden, markt,.stadhuis, St' Baafs , enz.... Het ontbijt was dik in orde .We hebben er op oud en nieuw gegeten ,heel verzorgt ,mooie en goede bediening ,men was niet verplicht om een menu te nemen en omdat het oud en nieuw was kreeg iedereen koffie,chocomelk,thee gratis aangeboden .

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Daria Wabbes, Guest relations van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste Laurent,
Hartelijke dank voor uw review.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 26 december 2019

Een hotel van nivo, in het centrum van Mechelen.
Vriendelijke medewerkers fijne up to date kamer, voorzien van alles wat nodig is. lekker geslapen, mooi uitzicht en een super uitgebreid ontbijt. Ook het restaurant, weliswaar koud van inrichting, heerlijk 3 gangen menu.

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Daria Wabbes, Guest relations van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste Jobert,
bedankt voor uw fijne feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Uw opmerking over de inrichting van het restaurant nemen we mee. Ons team bedankt u alvast voor het compliment en ontvangt u een volgende keer met plezier opnieuw.

De beste wensen voor 2020,

Beoordeeld op 10 december 2019

mooi hotel in het hart van Mechelen. De kamer was ruim en netjes.
Het ontbijt vond ik minder, de keizerbroodjes (was enkel dat toen ik kwam ontbijten) waren veel te hard gebakken, eerlijk gezegd €20,00 voor een ontbijt is vrij veel. Voor die prijs verwacht ik verse pistolets van bij de bakker, wat streekprodukten, ...

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Daria Wabbes, Guest relations van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Beste Nele,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Het doet ons erg veel plezier dat u genoten heeft van onze centrale ligging en ruime kamers. Wel jammer dat u minder tevreden was met de prijs van ons ontbijt. Voor die prijs serveren wij nochtans een uitgebreid aanbod aan van zowel warme als koude gerechten met bijvoorbeeld verschillende soorten brood, koffiekoeken en fruit. Uw opmerking hierover nemen we echter mee. Hopelijk was alles verder naar wens.
Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een weekendje weg. Prima kamer met zithoekje, douch, ligbadje en apart toilet. Hotel ligt in het centrum. Geboekt met Pharos reizen in Nederland. Leuke extra toevoegingen zoals het prikkelpakket waarbij je een zestal Bourgondische hapjes kunt ophalen. Kortingsbonnen. Gratis entree hof van Busleyden. Welkomt drankje met een ruime schaal hapjes. Mechelen is zeer de moeite waard om te bezoeken

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Daria Wabbes, Guest relations van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Beste Mirjam,
Hartelijke bedankt voor deze prachtige score en mooie feedback!

We lezen met plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf in Mechelen. We hopen u in de toekomst dan ook nogmaals te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 november 2019

Lekker ontbijt! Alles vers, voldoende variatie. Voor mensen die later ontbijten, zou er iets vlugger mogen aangevuld worden. wij misten enkel stokbrood, maar dat is persoonlijk. De kamer is niet heel groot, maar alles is aanwezig!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Daria Wabbes, Guest relations van Novotel Mechelen Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Beste Alain,
bedankt voor uw fijne feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf bij ons en dat u genoten heeft van het ontbijt. We noteren uw opmerking om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken!

Met vriendelijke groeten en graag tot snel,