Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
eDreams
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten in het hobbithotel geslapen en dat beviel prima. Nette kamer. Zeer vriendelijke ontvangst . Simpel ontbijt maar wel met een omeletje met kaas en spek. Bus stop voor de deur en met de auto is het vijf minuten naar het centrum. Prijs / kwaliteit is dik in orde.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt aan de rand van Mechelen op business terrein 2.5 km van het centrum. Bus stopt voor de deur. Het is schoon, simpel met prima bedden, douche en ligbad. Ontbijt is ook simpel maar prima. Geen bar aanwezig. €63,- Voor 1 persoon €80,- voor 2 personen.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2018

prijs kwaliteit is dit een toffe ervaring, is dit een luxe hotel? nee, helemaal niet. maar het onthaal maakt veel goed, ook al moeten we een andere taal gebruiken maar daar doe ik echt niet moeilijk over. De kamer is sober maar dik in orde. ontbijt is eenvoudig maar zeker in orde.. en ligt dit hotel een beetje buiten het centrum so what??? je arriveert met de wagen en je kan met de wagen naar Mechelen. Als ik nog eens in Mechelen moet zijn weet ik wel waar ik moet boeken.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Een hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding, met een ideale ligging langs de rijksweg en iets buiten het centrum. Jammer dat de zwanenhalzen in de badkamer opgedroogd waren, waardoor de badkamer stonk

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt dicht bij de snelweg op een industrieterrein, weinig faciliteiten in de directe nabijheid. Centrum is 5 minuten rijden met de auto.
Kamer is ruim en schoon, zo ook de badkamer. Bedden waren zeer goed. De kamer was wel erg warm en het lijkt erop dat er een soort stadsverwarming onder het hotel doorloopt. Geluidsoverlast hebben we niet ervaren. Ontbijt was prima, alles was aanwezig en er werd regelmatig bijgevuld.

Datum van verblijf: oktober 2017