Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt aan de rand van Mechelen op business terrein 2.5 km van het centrum. Bus stopt voor de deur. Het is schoon, simpel met prima bedden, douche en ligbad. Ontbijt is ook simpel maar prima. Geen bar aanwezig. €63,- Voor 1 persoon €80,- voor 2 personen.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2018

prijs kwaliteit is dit een toffe ervaring, is dit een luxe hotel? nee, helemaal niet. maar het onthaal maakt veel goed, ook al moeten we een andere taal gebruiken maar daar doe ik echt niet moeilijk over. De kamer is sober maar dik in orde. ontbijt is eenvoudig maar zeker in orde.. en ligt dit hotel een beetje buiten het centrum so what??? je arriveert met de wagen en je kan met de wagen naar Mechelen. Als ik nog eens in Mechelen moet zijn weet ik wel waar ik moet boeken.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Een hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding, met een ideale ligging langs de rijksweg en iets buiten het centrum. Jammer dat de zwanenhalzen in de badkamer opgedroogd waren, waardoor de badkamer stonk

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt dicht bij de snelweg op een industrieterrein, weinig faciliteiten in de directe nabijheid. Centrum is 5 minuten rijden met de auto.
Kamer is ruim en schoon, zo ook de badkamer. Bedden waren zeer goed. De kamer was wel erg warm en het lijkt erop dat er een soort stadsverwarming onder het hotel doorloopt. Geluidsoverlast hebben we niet ervaren. Ontbijt was prima, alles was aanwezig en er werd regelmatig bijgevuld.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017

we wilden één nacht in Mechelen slapen en het moest ook niet te duur worden. Het hotel ligt een eind van het centrum verwijderd, de prijs was laag en het beschikt toch over 3 sterren, dus kozen we voor hotel Hobbit. De kamer was voldoende ruim en het bed was goed. Van geluidsoverlast hadden we geen last, ondanks de snelweg in de omgeving. Minder goed aan ons bezoek waren : blijkbaar geen lift aanwezig, veel stof op de kamer (zonder dat deze vuil oogt), warm en geen airco (venster open = wel lawaai), veiligheidsgreep in bad kwam uit de muur = onveilig), niet alle plekken in de kamer zijn goed verlicht. Voor één nacht lukte het eigenlijk wel.

Datum van verblijf: september 2017