Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 18 juli 2017

Als je houdt van een deprimerende omgeving in de buurt van de snelweg en de alles overheersende lucht van fecalien is dit hotel een échte aanrader. Er moet wel iets mis zijn met het reukorgaan van de uitbater. Met open raam, het aanhoudende geluid van zwaar transport en mijn gezicht in een kussen heb ik er een rampzalige nacht beleeft.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 10 juli 2017

We hebben 2 keer tot 15minuten moeten wachten voor iemand aan de receptie ons kwam helpen. De man aan de receptie was boven in slaap gevallen...
En tot we om kwart voor 10 (ontbijt is tot 10h) naar het ontbijt gingen, bleek alles al afgeruimd. De verklaring die we kregen was dat we op een kwartier toch niet konden eten en het ontbijt was maar'n kwartier meer mogelijk.
Het hotel is ook vlakbij de snelweg gelegen en geluidsoverlast heb je dus sowieso

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017

Mijn vrouw en ik hadden hier geboekt voor 4 overnachtingen, maar dat ingekort tot 2 i.v.m. de zeer warme hotelkamer waarin wij het niet meer konden uithouden! De zon scheen bijna de hele dag op de ramen, maar er was slechte zonwering, geen airco en er kwam geen zuchtje frisse lucht naar binnen!
Ook het schoonmaken van de kamer met verversing van de handdoeken werd een keer overgeslagen...

Kamertip: Vraag om een kamer waar de zon het minst op schijnt, want anders is het er niet uit te houden!
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Net hotel met niet zo erg veel kamers. Schone en redelijk ruime kamer en badkamer. Even wennen dat wanneer je op de wc zit je jezelf in een grote spiegel ziet. Gelegen aan de rand van Mechelen. Veel gratis parkeerplaatsen. Stoeltjes en asbakken staan buiten vlak bij de ingang voor de rokende gasten.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Afgelopen weekend een nacht geslapen in Hotel Hobbit in Mechelen. Het hotel ligt op een industrieterrein aan de rand van Mechelen. Voordeel is dat er ruime gratis parkeergelegenheid is op het terrein van het hotel. De ontvangst is hartelijk. Mijn kamer was op de eerste etage. Er is geen lift. De eerste indruk van de kamer is rommelig. De vitrage is sleets en het bureaulampje ligt plat op het bureau. Het kleine koelkastje is duidelijk niet schoongemaakt. De kamer heeft geen airco waardoor het ook 's nachts erg warm is in de kamer. Het raam kan open, maar omdat het hotel dichtbij de snelweg ligt geeft dat extra geluid. Ik vond dat niet storend, maar de lichte slaper heeft hier misschien last van. Het hotel is duidelijk aan renovatie toe. Er valt ook wel iets positiefs te melden. De bedden zijn uitstekend en schoon. Een prima televisie met groot scherm. De wifi is uitstekend. De volgende ochtend werd een prima ontbijt geserveerd. Niet uitgebreid, maar voldoende. Het centrum van Mechelen is met de auto in ongeveer vijf minuten te bereiken. Ik weet niet of dit hotel zonder eigen vervoer een goede keuze is. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding een goed hotel voor één nacht.

Datum van verblijf: oktober 2016