PricelineUS$ 111
TravelocityUS$ 105
getaroom.comUS$ 133
Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Bijzondere goede ligging van het hotel personeel bijzonder aardig kamers schoon en ruim bedden niet bijzonder en klein wij hadden een standaard kamer
Ontbijt is top zeker een aanrader overal dichtbij.

Datum van verblijf: november 2019
FLoosvelt, Hotel Manager van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

Beste 42Frannyv

Het doet ons erg veel plezier te lezen dat u zo genoten heeft van onze gunstige ligging, de comfortabele kamers en ons lekkere ontbijt! In de toekomst ontvangen we u graag nog eens!

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 16 september 2019

Goeie ligging van het hotel. Ondergrondse parking (16 EUR/nacht)
Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Kamer prima in orde, badkamer klein maar functioneel. De kussens op bed zouden verschillend moeten zijn (zacht en hard) maar wij ondervonden dat niet.Ontbijt op zondagmorgen was chaotisch, klein buffet, veel mensen, toegegeven, wij gingen op het "spitsuur". Het buffet is niet uitgebreid maar zeker voldoende, lekkere koffie.Al bij al prima kwaliteit/prijs- verhouding

Datum van verblijf: september 2019
FLoosvelt, Directeur général van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Beste Walter S,
vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Wat fijn dat u genoten heeft van de ligging van ons hotel en de mooie kamer.
Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel aan de receptie benadrukt.

We zullen de complimenten zeker doorgeven aan ons team.

Jammer dat uw ervaring van het ontbijt op zondag niet ideaal was, maar zoals u zelf aangeeft kan het tijdens het spitsuur nogal druk zijn, waardoor de ruimte nogal vol lijkt.

Graag verwelkomen wij u opnieuw bij een volgend bezoek aan Mechelen.

Beoordeeld op 7 september 2019

Goede kamers in een bijzonder centraal gelegen hotel met goede parkeermogelijkheid. De kamers zijn niet erg groot maar zeker netjes en heel mooi uitgekiend zodat ze toch comfortabel zijn.(zeker voor een kort verblijf).

Datum van verblijf: juni 2019

Beste Lieke,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat we u hebben kunnen bekoren met een van onze comfortabele en nette kamers.

Wat fijn dat u onze private parkeergarage en centrale ligging als pluspunten aanhaalt!

We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Mechelen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

De kamer is redelijk ruim maar behoorlijk gehorig van verkeer buiten. Ook met de raam dicht. Rond half zeven komt op maandag de vuilnisauto en die rijdt niet echt zachtjes. Met de ramen open slapen is dus niet verstandig. Laat je het dicht dan lig je wel in de wind van de airco. Het bed is smal en veert mee als je partner zich omdraait. Niet zo lekker dus. Je ligt erg tegen elkaar aan. We lekker maar niet als je echt wilt slapen.

Goed en volledig ontbijt. Niet vreselijk uitgebreid maar alles is wel aanwezig voor je basis ontbijt. Goede koffie.

Gezien de prijs voor de twee dagen zeker een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
FLoosvelt, Gérant van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste gast,

Bedankt dat u even de tijd nam om uw mening te geven.

Wij zijn blij te lezen dat het ontbijt u gesmaakt heeft en dat u tevreden was met onze ruime kamers. We vinden het jammer dat het bed niet uw smaak was, maar we begrijpen dat iedereen dit anders ervaart. Onze tweepersoonsbedden zijn allemaal 1m40 op 2m. Onze excuses dat u last heeft gehad van het straatlawaai. We proberen dit zo veel mogelijk op te lossen met geluidsisolatie aan de vensters, muren en deuren, maar delen u graag mee dat de kamers aan de achterkant van het gebouw stiller zijn. Graag delen wij u ook mee dat het mogelijk is om de airco uit te zetten.

We hopen dat u toch van een goede nachtrust heeft kunnen genieten. Graag verwelkomen we u opnieuw in de toekomst.

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Het hotel ligt mooi, centraal en toch rustig. Het personeel is erg klantvriendelijk. De kamer was prima en het ontbijt was uitgebreid en lekker. De parkeergarage onder het hotel is praktisch, doch vrij prijzig (16 euro per nacht).

Datum van verblijf: augustus 2019
FLoosvelt, Directeur général van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Beste Jan,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling van het Holiday Inn Express Mechelen City Centre.

We vinden het zeer fijn te horen dat u genoten heeft van onze centrale locatie, ons uitgebreid ontbijt en onze comfortabele kamers. Jammer dat u de prijs van de parking wat te hoog vond. Indien u liever gratis parkeert, kunt u inderdaad op een kleine 10 minuten van het hotel parkeren.

Ons team dankt u alvast voor het compliment en ontvangt u een volgende keer met plezier opnieuw.

Warme groeten,