Beoordeeld op 3 januari 2019

Aangenaam verrast,zeer netjes hotel ,goede ontvangst ,kamer ook goed,proper ,zeer goed bed en zalige hoofdkussens TOP,heel lekker en uitgebreid ontbijt ,je kan er zelf wafels bakken (leuk),ligging ok ,op wandelafstand van het centrum .

Kamertip: als je met het raam open wilt slapen misschien niet de voorkant nemen.
Datum van verblijf: december 2018
FLoosvelt, Myriam Almeida, Hotel Manager van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Beste Eduardus, Leuk dat u even de tijd nam om uw feedback met ons te delen.

We danken u van harte voor deze mooie woorden en vinden het heel fijn dat we hebben bijdragen tot een geslaagd bezoek aan de kerstmarkt hier in Mechelen. We hopen dat de wafels u hebben gesmaakt!

We wensen u een fijne jaarwisseling en zien in u 2019 graag opnieuw!

Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Behulpzaam personeel
Eerste nacht in een te warme kamer (315) met een ratel geluid in het ventilatiesysteem. De volgende nacht zonder probleem een andere kamer gekregen. Kamers waren schoon, ontbijt was beter dan gemiddeld. ( al was het wel druk tijdens het ontbijt).
De aangeboden pizza zijn niet echt een aanrader.
Mooi centraal gelegen voor uitstapje naar het centrum.
De parkeergarage vraagt wel wat stuurmanskunst bij een grote wagen.

Datum van verblijf: november 2018
FLoosvelt, Myriam Almeida, Hotel Manager van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Beste gast,

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat het probleem met de kamer snel opgelost was. Het doet ons plezier dat u blij was met ons ontbijt, de netheid van de kamers en onze centraal gelegen locatie. Mogen wij vragen wat u minder vond aan de pizza? We kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen bij uw volgend bezoek aan Mechelen.

Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een aanrader voor een leuke citytrip, het hotel ligt op een paar honderd meter van het cenrtum.
Het is een kraaknet en klantvriendelijk hotel. Het hotel heeft ook een gezellige bar en een klein hoekje waar men kleine hapjes en drankjes aankopen.

Datum van verblijf: oktober 2018
FLoosvelt, Myriam Almeida, Hotel Manager van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback.

We zijn erg blij dat u ons nette hotel en onze gunstige ligging heeft gewaardeerd. Ook leuk dat u onze gezellige bar in het zonnetje zet! Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Mechelen.

Vriendelijke groet, en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prima gelegen op korte loopafstand van het centrum, maar je hebt er geen last van omgevingsgeluid. Ontbijt is keurig verzorgd. Minpunt was de warmte op de kamer. De airco was helaas al uitgeschakeld.

Datum van verblijf: oktober 2018
FLoosvelt, Myriam Almeida, Hotel Manager van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

Beste gast,

bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u tevreden was over het ontbijt en onze ligging nabij het centrum van Mechelen.

Wat jammer dat u het te warm had op de kamer. Aarzel tijdens een volgend bezoek niet om dit te melden aan de receptie zodat wij meteen naar een oplossing kunnen zoeken.

Hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 25 augustus 2018

Prima hotel. Allen het bureaulampje op onze kamer functioneerde niet goed. het lampje viel steeds uit. Waarschijnlijk een los contact. Verder niets aan te merken. Het was een fijn verblijf waar we met genoegen op terug kijken.

Datum van verblijf: augustus 2018
FLoosvelt, Regional Operations Manager van Holiday Inn Express Mechelen City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Beste Hilde,

Hartelijk dank voor uw uiterst positieve feedback.

Het verheugd ons dat uw ervaring positief was.

Onze excuses voor het bureaulampje, we zullen dit even nakijken.

Met vriendelijke groet en graag tot nog eens!

Olivier DE VUYST, Regional Operations Manager