Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (142)
Beoordelingen filteren
142 resultaten
Waardering van reizigers
20
50
48
13
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
20
50
48
13
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 142 beoordelingen
Beoordeeld op 25 juli 2020

Hier en daar pakt het hotel nog uit met de titel 'Best Western', maar dit kwaliteitslabel zijn ze helaas niet waard. Al bij al een teleurstellende ervaring met een te hoog prijskaartje.

PRO

+ Uitstekende locatie: dicht bij het centrum en aan de andere kant het mooie Vrijbroekpark.
+ Rituals-producten in de badkamer vielen in de smaak.
+ Voldoende keuze bij ontbijfbuffet.

CONTRA

- Staff spreekt onvoldoende Nederlands om zich duidelijk uit te drukken.
- Amper drie parkeerplaatsen terwijl er aanzienlijk meer kamers zijn.
- Enorm kleine badkamer, niet voor mensen met claustrofobie.
- Veel insecten in het hotel, zelfs tot in de kamer.
- Veel te warme kamer. Er was wel airco aanwezig, maar daar begon dan weer water uit te druppelen...
- Andere hotelgasten waarschuwden ons om de lift niet te gebruiken, omdat zij eerder die dag al vastzaten.
- Fruit bij ontbijtbuffet was nog bevroren. Coronarichtlijnen werden bij het buffet ook niet bepaald gevolgd (iedereen moest opscheppen met dezelfde lepels en vorken).
- Algemeen verouderde, niet honderd procent propere indruk.

Datum van verblijf: juli 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank RonyThePony
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Hoofdzakelijk alleen maar Thaise gerechten op de menu, aan hoge westerse prijzen. Mijn man had Thaise vleesballetjes, maar waarnaar ze moesten smaken is ons nog steeds een raadsel. Zijn eendeborst was veel te uitgebakken en de porto waren ze vergeten in de saus te doen. Ik had risotto met scampi en krabsoep. Ik moest mijn fiets gebruiken om van de ene scampi naar de andere te rijden en de soep was gewoon vissoep die niets met krab te maken had. Mijn lamskotelletjes waren wel ok.
Kortom we hebben 101 euro moeten betalen om slecht te eten, zonde van het geld!!! Ga best elders eten.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sabine_0773
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 januari 2020

De verwachtingen waren niet hoog gespannen. Met een social deal bon gaan eten op een vrijdagavond. Ontvangst was OK. De ober (denk eigenaar) was beleefd en correct. Amuse aangeboden en klein broodje met schelletje boter, ook altijd leuk. De wijnen waren OK, niet geweldig, maar ook niet slecht; de prijs van 5 euro per glas is misschien net iets meer dan in soortgelijke restaurants. Voorgerecht was zalm in bladerdeeg. Weinig zalm, aparte smaak, niet echt denderend. Hoofdgerecht gebakken witloof met lamskotteletjes en groenten. Het witloof en de groenten waren OK, het vlees was ook wel lekker, maar mocht misschien wel een koteletje meer zijn. Drie super kleine is voor de meeste mensen net iets te weinig, maar de smaak zat goed, de prijs voor de gerechten waren ook niet zo hoog. Als dessert vroeg ik vanille ijs en wat kreeg ik ? Een bolletje vanille ijs met een aardbei, een bolletje mokka ijs en een bolletje chocolade ijs. Niet wat gevraagd was, maar OK, t was niet slecht. Dus om eens gewoon te gaan eten is het hier OK, maar om echt lekker te eten vind ik dit niet echt de place to be. Wel vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: januari 2020
Bedank daniel v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamGuldenanker, receptie van Hotel Restaurant Golden Anchor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Beste, Bedankt om een beoordeling achter te laten, wij appreciëren dit en maken hier ook gebruik van om zo verbeteringen aan te brengen.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten, Receptie Golden Anchor.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Kamer erg warm, raam open levert flink wat verkeerslawaai op. Ontbijt matig, weinig keus en halfgevroren fruit. Parkeren kan in de straat tussen 18.00 en 09.00 uur gratis. Betekent meestal wel een eindje lopen. Restaurant is redelijk, volop keuze en kwalitatief redelijk goed bereid,

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 627fransdt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamGuldenanker, Front Office Manager van Hotel Restaurant Golden Anchor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Bedankt voor de beoordeling van ons hotel. Uw feedback zal daarbij zeker van pas komen bij het verbeteren van de kwaliteit.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten, Receptie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Stank van riolering.
Te kleine badkamer met lekkende douche.
Douchruimte max 60x60 cm
Bedden te kort als je langer bent dan 1.90
Bedden veel te hard.
Kussens te klein en te hard (soort sierkussens van een bank).
Geen gratis wifi
Dekbed syntetisch.

Wèl airco en gratig gekoelde flesjes water.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sienna4ever
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamGuldenanker, Front Office Manager van Hotel Restaurant Golden Anchor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Bedankt voor de beoordeling van ons hotel. Uw feedback zal daarbij zeker van pas komen bij het verbeteren van de kwaliteit. Wij bieden wel gratis WIFI aan voor onze gasten.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten, Receptie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken