“Leuke setting - eten maar matig en duur.”
Beoordeling van The View

The View
Geclassificeerd als nr. 91 van 204 Restaurants in Mechelen
4 weken geleden beoordeeld

Heel leuk restaurant, topsetting, bediening is zeer vlot, geweldig terras met prachtig uitzicht. Eten zelf is maar wat banaal, porties waren voor ons gezelschap (4 volwassenen) aan de kleine kant en voor wat je kreeg toch wel aan de dure kant. We gaan er misschien nog wel eens terug voor de setting maar voorlopig niet voor het eten zelf. Voor deze prijzen kan je zeker een beter alternatief vinden in Mechelen.

Datum van bezoek: juli 2020

2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zomeravond genieten, je voelt van bij de ingang, het welkom gevoel, een vriendelijke ober, begeleidt u naar de tafel, mooie keuze uit gerechten, aperitief, voorgerecht carpaccio van langoustines, zalige crème van erwt, een risotto om te dromen, alles met een prachtige zonsondergang, obers met een engelen geduld, rustig achtergrond muziekje, de volle zaal geeft totaal geen drukte, luchtig en mooi kader, afsluiter koffie en heel vriendelijke tot de volgende keer!! Super!

Datum van bezoek: juli 2020
30 juni 2020 beoordeeld

leuke gezellige plaats. vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit lekker. Zeer luchtige smaakvolle risotto en lekker dessertje. Goeie witte huiswijn

16 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat fijn dat deze toplocatie terug open is. Als ik in de krant lees dat het om een totaal heringerichte locatie gaat met een volledig nieuw team dan kan ik alleen maar spreken van een ongelofelijk resultaat (en dat slechts enkele dagen na de officiële opening. The View maakt er meteen een succes van. Top locatie, vriendelijke bediening, lekkere gerechten en een paar parels van wijnen! Tip: zeker de Bits N Bites proberen! Jullie zien me zaterdag terug!

16 juni 2020 beoordeeld

Sympathieke bediening en lekker eten. Zeker de moeite waard om gezellige avond door te brengen. The View heeft zijn naam niet gestolen.

Reizigers die The View bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In The View geweest? Deel je ervaringen!