hayve2024

Mooi hotel, kamers schoon

4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Helaas was de vooraf bestelde cava (bubbels) op de kamer niet klaargezet.

Espresso Martini was aan de prijzige kant voor een kant en klaar chemische mixdrank uit fles. €12,- we hebben ze niet opgedronken zo niet lekker… 😞
Reistype: Bezocht met familie
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Zwembad
1.6 km van Van der Valk Hotel Mechelen
1.1 km van Van der Valk Hotel Mechelen
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 16 juni 2024

Vriendelijkheid compenseert onvoldoende de tekorten. Het pad aangelegd doorheen de werkzaamheden is tijdens de duister gevaarlijk. Het is zeer vuil met slip- en struikelgevaar.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 juni 2024

Top hotel, goede locatie, enkel licht storende werken in de omgeving maar daar komt wel eens een einde aan.

Datum van verblijf: juni 2024
Laura Vandoren, Marketing van Van der Valk Hotel Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor je feedback, Michel! We zijn verheugd dat je ons hotel en de locatie waardeert. We begrijpen dat de werken in de omgeving storend kunnen zijn en kijken uit naar hun afronding. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 3 juni 2024

Totale aanrader op alle vlak, schitterende uitvalsbasis voor een stadsbezoek aan Mechelen, heel vlot bereikbaar met de wagen.

Beoordeeld op 31 mei 2024

Mooi hotel op goede locatie. Parkeren vlakbij, uitstekend en uitgebreid ontbijt. Alleen jammer dat men buiten druk bezig was met 'herontwikkeling oid' waardoor je niet lekker buiten aan het water kon zitten.

Datum van verblijf: mei 2024

Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je ons hotel en de locatie hebt gewaardeerd, en dat je hebt genoten van het uitgebreide ontbijt. Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de werkzaamheden, waardoor je niet buiten kon zitten. Het goede nieuws is dat ons terras en zomerbar inmiddels klaar zijn. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor een verblijf waarin je volop kunt genieten van onze faciliteiten!

Beoordeeld op 25 mei 2024

Tophotel...mooie kamer, goed ontbijt, mooie bar om s'avonds nog iets te drinken, vriendelijk personeel. Enige minpuntje, dat er nog werken zijn in de buurt, maar dit terzijde blijft dit een topper!

Datum van verblijf: mei 2024

Bedankt voor je fantastische feedback! We zijn verheugd dat je hebt genoten van onze prachtige kamer, het heerlijke ontbijt, de gezellige bar en ons vriendelijke personeel. We begrijpen je opmerking over de werken volledig en hopen dat eind deze maand het ergste achter de rug zal zijn. We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen!

Met hartelijke groet,