Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 20 november 2023

Onze verwachtingen waren zeer hoog na een verblijf in een Van Der Valk in Roermond (Het Arresthuis) en Oostkamp.

Het startte reeds bij het inchecken. De vrouw aan de balie was wel vrij lang aan het telefoneren. Geen probleem, we begrijpen dat en wachtten rustig onze beurt af. Toen het aan ons was, werden we vrij kort en bondig begroet zonder veel uitleg. Er werd ons gemeld dat de kamer op de 2de verdieping was, maar dit was op de verdieping 2+. Eens in de kamer, kregen we een heel propere indruk. Dat was super in orde. Jammer is wel dat de douche helemaal open was. Wij waren op vriendinnenweekend en kennen elkaar al heel lang waardoor we hier geen probleem mee hadden, maar we kunnen ons wel inbeelden dat dit voor andere gezelschappen een probleem zou kunnen vormen.
Daarnaast was er ook een airco met een heel gebruiksvriendelijk systeem. In november hadden wij geen airco nodig, maar toch sprong deze automatisch aan waardoor de nachtrust wat verstoord werd.

Wij hadden het herfstarrangement genomen voor 2 nachten. Het menu was niet helemaal ons ding. Als hoofdgerecht had ik bijvoorbeeld stoofpotje van wild. In dat stoofpotje zaten meer zilveruitjes dan vlees, wat ik wel jammer vond.
Gelukkig konden we ook à la carte eten (mits extra betalen). Dat waren wel zeer lekker gerechten. Een gewone keuken, niet heel verfijnd.
Het personeel was ook niet allemaal even vriendelijk en we hadden niet altijd een even oprechte, vriendelijke indruk.

Dat brengt mij bij het ontbijt. Ook daar was het personeel niet allemaal even vriendelijk.
Het ontbijt zelf was wel super in orde. Heel vers, lekker en verzorgd.

Bij de check-out werden we ook heel kort begroet en schrokken we wat van het feit dat de parking niet inbegrepen was.

Voor ons geen tweede keer, maar het kan natuurlijk ook een samenloop van omstandigheden geweest zijn. Was naar onze indruk ook een vrij druk weekend.

Beoordeeld op 18 november 2023

Ik ga niet over het Hotel schrijven, doch over het restaurant "Den Ouwen Dok". Elke keer als we daar heen gaan, +/- 1 x per maand is het weer een meer dan Lekker festijn met een heel vriendelijk kader. Ik ben al op verschillende plaatsen bij Van der Valk geweest, zowel in België (Mechelen dus, Nivelles en Diegem-Luchthaven) en in Nederland (Breda Princeville, Dordrecht, Tilburg-Gilze, Ridderkerk) en ze zijn allemaal (Alleen Diegem-Luchthaven valt een beetje uit de boot) Top. Ze gaan ons nog veel keer zien in "Den Ouwen Dok". En als Alena ook nog gastvrouw is, kan het al helemaal niet meer stuk ... Proficiat.

Kamertip: Goed op voorhand boeken in het restaurant.
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 11 november 2023

Hadden communicerende kamers gevraagd daar we met vrienden waren en werd ook zo voorzien Top hotel met vriendelijke bediening. De ruime kamers hebben allen een zeer goed bed. Het ontbijt was rijkelijk uitgebreid. Wij komen graag terug.

Beoordeeld op 8 november 2023

Mooi en stijlvol hotel met aangename kamers en fijne badkamer, met goed restaurant, aangename bar, lekker en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Bijzondere sfeer dankzij de locatie in een voormalig zwembad.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 november 2023

Hebben een zondag arrangement geboekt ,zeer lekker diner ,mochten zelfs uit de kaart kiezen, mooie kamers en een super lekker ontbijt met zeer veel soorten beleg ,ook dessertjes en een glaasje bubbels