Agoda.com
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 21 juni 2022

het Van Der Valk hotel bevindt zich in het historisch kader van het voormalig zwembad van Mechelen, net buiten het oude centrum. Het centrum is makkelijk te voet bereikbaar. Het hotel beschikt over heel mooie faciliteiten, de keuken is voortreffelijk, net zoals de service. Ter hoogte van het hotel bevindt zich een grote (betalende) parking, soms is het moeilijk om er een plekje te vinden. Het hotel is heel recent, heeft mooie, moderne kamers met airco. Het toilet op de kamers kent een eigen ruimte, los van de badkamer. De badkamer is geen afgesloten ruimte, ietwat vervelend is dat de douches geen deur hebben, waardoor het badkamergedeelte soms ook nat kan worden.
De omgeving van het hotel dient wel nog verfraaid te worden (toekomstbeeld ?)

Beoordeeld op 19 juni 2022

Fijn hotel en op redelijke loopafstand van het centrum. Het was druk met parkeren voor het hotel maar achter het hotel konden we ook parkeren tegen kosten. Het is een druk bezocht hotel tijdens ons verblijf.

Beoordeeld op 18 juni 2022

mooi hotel op voetstap van centrum van Mechelen
kamers zijn praktisch ingericht.
heel verzorgd en uitgebreid ontbijt ( was wel redelijk druk )
lekker eten in restaurant met vriendelijke en vlotte bediening

Datum van verblijf: juni 2022
Nina Wohrmann, Gastenservice/Front Office van Van Der Valk Hotel Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste,

Bedankt voor deze leuke feedback en de mooie score!

Beoordeeld op 16 juni 2022

We verbleven voor een 1e keer in het Van der Valk hotel in Mechelen. Echt een aanrader.
Super hotel.
De ontvangst van de mensen aan de balie was warm en hartelijk. Je was duidelijk welkom. Maar ook het ander personeel gaf je het gevoel dat je thuis was. Bedankt Amber voor de plaatsjes aan de brunch. Wanneer is een mens tevreden? Als je meer krijgt dan je verwacht. En wij hebben meer gekregen dan verwacht. Wij zijn tevreden. Het hotel is zeker een aanrader. We komen graag terug. Dirk en Carine

Beste Carine,

Wat fijn om deze feedback te lezen.
We geven dit zeker door aan al onze collega's, wat fijn om eens een complimentje te krijgen!

Beoordeeld op 7 juni 2022 via mobiele applicatie

Financiële desorganisatie.
Met een ons onbekend gezelschap , wel binnen een vereniging, moeten wij , bij een overigens prepaid ( en niet fantastisch diner, waarvan ik aanneem dat het een kip betrof) de drankrekening met onze tafel zelf maar vereffenen. Met mensen die we niet kennen!
Commentaar daarop, dat wij onze eigen drankjes willen betalen (overigens waren wij de grootgebruikers aan tafel) wordt zuur benaderd door personeel, en kan eigenlijk niet. Verder wordt de drukke bar bemand door één barkeeper, die het ook allemaal niet meer lijkt te weten.
Wtf!

Blijven nog een nacht hierna. Benieuwd!

Beste,

Bedankt dat je de tijd nam om wat feedback neer te schrijven.
Hopelijk heb je van de overnachting genoten bij ons.
We werken inderdaad met het systeem van 1 tafel = 1 rekening, dit om de fouten en lange wachttijden te voorkomen.