Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 91
Hotels.comUS$ 91
PricelineUS$ 91
TravelocityUS$ 91
TripadvisorUS$ 91
Trip.comUS$ 96
Beoordeeld op 16 mei 2022

Ontbijt is fantastisch. Nooit zoveel keuze gezien. Op wandelafstand van het centrum. Heel mooie kamer. Verhouding prijs kwaliteit van het restaurant is dik in orde. Uitzicht vanop het grote terras is heel leuk. Ook binnen rond "het zwembad" is het heerlijk relaxen.

Datum van verblijf: mei 2022
Nina Wohrmann, Gastenservice/Front Office van Van Der Valk Hotel Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2022

Beste,

Wat fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!

Beoordeeld op 14 mei 2022

Hotel in een zeer mooi gerestaureerd gebouw. Mooie, gerieflijke kamers met airco.
Geen storende geluiden van buiten of binnen. Restaurant is mooi en ruim, en was die avond volgeboekt. Ondanks dat toch goede en snelle service. Ruime keuze op de kaart en lekker gegeten. Zeer uitgebreid en mooi verzorgd ontbijt. Overal vriendelijk personeel.

Beste Dirk,

Zo te lezen heb je een zeer aangenaam verblijf gehad.
Dat doet ons zeker plezier om te lezen!

Beoordeeld op 10 mei 2022

Boeken van de trip ging zeer makkelijk via internet. Duidelijk stappenplan om te boeken Alles was goed geregeld van de incheck tot het uitchecken. Vriendelijk personeel; schone kamers; uitgebreid ontbijt met veel keuzes qua brood/beleg.

Beste Albert,

Wat leuk dit te lezen, enorm bedankt!

Beoordeeld op 10 mei 2022

Dit is een prachtig hotel met een gunstige ligging ten opzichte van het centrum. Kamers waren prima. Verder weinig (sport)faciliteiten. Keuken was wat teleurstellend, oppervlakkige smaak, weinig aankleding.

Beste,

Bedankt voor deze leuke feedback.
We geven het werkpuntje van de keuken/restaurant zeker door!

Beoordeeld op 10 mei 2022

Twas af,alles net goed restaurant .geen nachtlawaai ,prima service,vriendelijk personeel.mooi vijver,terras aan de kaai was ongelegen en last but not least een ontbijt om u tegen te zeggen.van ei tot cava !

Datum van verblijf: mei 2022
Nina Wohrmann, Gastenservice/Front Office van Van Der Valk Hotel Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Beste Stefaan,

Het doet ons enorm plezier om deze leuke review te lezen. Bedankt!