eDreams
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Travelocity
Beoordeeld op 10 mei 2022

Dit is een prachtig hotel met een gunstige ligging ten opzichte van het centrum. Kamers waren prima. Verder weinig (sport)faciliteiten. Keuken was wat teleurstellend, oppervlakkige smaak, weinig aankleding.

Datum van verblijf: mei 2022
Nina Wohrmann, Gastenservice/Front Office van Van Der Valk Hotel Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

Bedankt voor deze leuke feedback.
We geven het werkpuntje van de keuken/restaurant zeker door!

Beoordeeld op 10 mei 2022

Twas af,alles net goed restaurant .geen nachtlawaai ,prima service,vriendelijk personeel.mooi vijver,terras aan de kaai was ongelegen en last but not least een ontbijt om u tegen te zeggen.van ei tot cava !

Datum van verblijf: mei 2022
Nina Wohrmann, Gastenservice/Front Office van Van Der Valk Hotel Mechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Beste Stefaan,

Het doet ons enorm plezier om deze leuke review te lezen. Bedankt!

Beoordeeld op 9 mei 2022

Wat aan de prijzige kant maar een heerlijk nachtje weg gehad. Fijn hotel met een luxueus gevoel. Vriendelijk personeel, mooie kamer, fijn bed en douche en goede ligging. Kregen een gratis upgrade naar een kamer met balkon en uitzicht op de vijver, heel mooi!

Beste,

Fijn te lezen dat je genoten hebt van je verblijf!

Beoordeeld op 8 mei 2022

Prachtig, historisch hotel, gelegen op loopafstand van het centrum, uitgebreid ontbijtbuffet, mooi en sfeervol restaurant, vriendelijk en behulpzaam personeel. Laatste nacht alleen last gehad van harde muziek uit de bar, waar wij pal boven een kamer hadden.

Beste,

Bedankt voor de leuke feedback!
We pakken het probleem van het geluid van de bar ook meteen aan.

Beoordeeld op 8 mei 2022

Tenzij je per boot aankomt, zijn de foto’s van het hotel zeer misleidend. De voorkant ligt aan de ring en een drukke parking. De kamer was niet proper, de inloopdouche spatte heel de badkamer onder. We betaalden voor ‘poolview’ maar zagen nauwelijks iets omdat we aan het begin van de gang zaten. Op ons ‘terras’ stonden niet een twee stoeltjes.
Deze kamer was kil ingericht. De ‘koffiefaciliteit’ bleek een Domo-waterkoker te zijn. De cleaning heeft precies ook niet als taak om de koppen elke dag te vervangen. Verder speelt er eens soort ‘muziek’ dag en nacht in de gang. we werden er gek van, want al wie niet doof is hoort dit in de kamer. De geluidsisolatie is trouwens onbestaand of zeer onvoldoende.
Als je de prijs betaalt voor een kamer in een **** verwacht je meer dan dit. Prijs-kwaliteit zit hier niet goed.

Beste Nicolas,

Spijtig te lezen dat het verblijf niet verlopen is zoals jullie verwacht hadden.
We bekijken alle werkpuntjes zeker en bekijken hoe we deze zo goed als mogelijk kunnen verhelpen.