Leg de laagste prijs van deze websites vast
92 US$
Hotels.com93 US$
Priceline103 US$
eDreams92 US$
Agoda.com103 US$
Travelocity93 US$
Orbitz.com93 US$
Beoordeeld op 1 oktober 2021 via mobiele applicatie

Kamers ruim en mooi. Gaven wel uit op een bouwwerf en dat is zeer jammer. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De lunch zeer slecht (lauwe soep en onsmakelijke broodjes). Ook het diner was een tegenvaller. Het hotel heeft geen faciliteiten (gym, wellness, zwembad) en dat is zee jammer. Ik zou niet snel terugkeren.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 september 2021

medewerkers met ervaring inzetten, vooral een mix creëren van oudere en jongere werknemers, niet enkel jongeren. Het personeel is niet echt spontaan naar de klant toe. Men krijgt het gevoel ik doe mijn job en is er iets niet correct, dan is dan spijtig voor u maar ik kan er niets aan doen. Had op voorhand een tafeltje gereserveerd in het restaurant, had de bevestiging bij, maar toch wist men van niets. Gelukkig was er nog plaats vrij.

Beoordeeld op 28 september 2021

Prima locatie, sfeervol, modern design in een oud gebouw waarbij mooie oude delen in tact zijn gehouden, heel goed gedaan. Mooie ruime kamers, van alle gemakken voorzien. Heerlijk ontbijtbuffet. Goed restaurant, maar er zou wat meer keuze kunnen zijn.

Beoordeeld op 20 september 2021

Ligt dichtbij het Centrum vele bezienswaardigheden. Lekker eten overal. Vriendelijke mensen.het hotel was mooi gelegen ,alleen het parkeren was een drama,vele rondjes rijden om een plaats te krijgen. En er werd rondom gebouwd,watbsoms hinderlijk was.

Beoordeeld op 18 september 2021

Ondanks in- en uitcheck issues wel zeer tevreden. Het frustreerde me dat ik eerst een bedrag heb moeten laten afschrijven hetgeen weer werd teruggestort en ik weer opnieuw moest betalen. Verder een goede kamer en prima keuken!

• Reistype: Reisde voor zaken