Travelocity
111 US$
Orbitz.com
eDreams123 US$
Beoordeeld op 15 mei 2021

De suite staat niet goed omschreven op de website.
Er staat met douche maar er was een bubbelbad.

Geen ventilatie wc en badkamer. Alles blijft vochtig.
Haren op badjas vorige gasten.
Zetel en vloer vuil

Beoordeeld op 14 mei 2021

Heel mooie setting, mooie ruime - slim ingedeelde - kamers met zalige douche. Leuke bar en terras, lekker eten.
En zoals steeds is het ontbijt bij Van der Valk TOP!!
Vlakbij is een grote parking aan schappelijke tarieven en je wandelt zo het centrum in.
Kortom, een aanrader!

Beoordeeld op 13 mei 2021

Van der valk mechelen
Een verborgen juweeltje! Echt een aanrader!
Hun terras is groot en gezellig aangekleed.
Aan het water tafelen is een grote meerwaarde.
De coctails zijn origineel.
Het eten is super mooi afgewerkt en de porties zijn zeker groot genoeg.

Beoordeeld op 27 maart 2021 via mobiele applicatie

Naar dit nieuwe van der valk hotel Geweest omdat we vroeger het gebouw fotografeerde toen het nog in verval was. Van der valk is mijn favoriete hotel keten en dat werd ditmaal nog maar eens bevestigd. De beste bedden de mooiste inrichting en luxe ontbijftbufffet. We boekten een superior room en waande ons in een suite. Personeel ook super vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

20 min buiten wachten voor we konden inchecken... (maar dat was het zeker waard)
Eenmaal in de inkomhal zie je de luxe en stijl die kenmerkend zijn voor alle Van der Valk hotels.
De vriendelijkheid en zeer goede uitleg rond het arrangement van de receptioniste deden ons deugd.

Wij vonden de kamers 1 van de mooiste die we ooit hadden bezocht.
Hoge witte plafonds, prachtige badkamer en het gekende heerlijke bed.

We bestelden champagne en tapasplank.
Beide uitmuntende kwaliteit.

Tafel was prachtig gedekt en de serveuse was steeds in een oogwenk bij jou indien gewenst.
Niet storend aanwezig, gewoon perfect zoals voorgeschreven!

Over het eten kunnen we kort zijn...

Hier kan enkel een overtreffende trap gelden.
Heerlijk genoten van diner met aangepaste wijnen, gastvrouw die een babbel komt doen.

Was de eerste keer “in room dining” maar wat mij betreft zeker niet de laatste.

Het ontbijt, volgens coronamaatregelen ook hier weer erg goede organisatie en elke medewerker met de glimlach.
Brunch was een beter woord dan ontbijt... voor elk wat wils.

Top Van de Valk Mechelen!
Wij zijn fan

Datum van verblijf: maart 2021