Vandaag geopend: 09:30 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke proefjes!

Leuk bezoek met kinderen. Mat ook als ouder leer je nog bij. Demo’s ook leuk om te doen. Heel ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
CyndyV10
Diksmuide, België
via mobiele applicatie
Leuk uitje

Met 2 kinderen van 6 en 9 naar technopolis geweest, er is veel te zien te leren en te doen vooral ... meer lezen

Beoordeeld op 8 december 2019
lindakuijpers
Veghel, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 386 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Mechelen
Beoordeeld op 10 november 2016

Heel leuk om te doen, interactief, leuk voor alle leeftijden. Kinderen doen al spelend verschillende interessante experimenten en komen spelenderwijs van alles te weten. Doen met kinderen en ouders.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

wij hebben Technopolis bezocht in de herfstvakantie met twee kinderen van 9 en eentje van 6. het is er niet supergroot maar zoveel te doen gedurende een ganse dag. de kinderen wilden niet naar huis dus dat zegt veel :-). heel leuke proefjes en weetjes. heel erg leerzaam voor de kids en ouders . een aanrader voor een regenachtige dag. voldoende en gratis parking .

Beoordeeld op 3 november 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst was er veel volk, zorgde voor de nodige chaos, pas na een uurtje begon alles goed te lopen, stuk voor stuk verassende dingen gezien , kinderen amuseerden zich rot, middagmaal was minder , broodje smos viel mee, de hotdog was tegenvaller, de porties zijn klein en de prijzen ruim! Nadien enkele shows gezien! Deze zijn een aanrader, vooral omdat deze interactief zijn. We komen zeker terug!

Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

We zijn geweest op 1 november. De dag begon rustig maar al snel was het heel druk. Gevolg toch wel wachten bij de activiteiten en het restaurant.
De kinderen vonden het leuk en hebben zich geamuseerd. Ook voor de ouders was het een fijn moment.
'S middags aten we in het restaurant , pasta was volgens onze zoon geen aanrader. Soep en belegde broodjes waren goed. Het leuke was dat je een duidelijk beeld krijgt op de allergieën. Dus een broodje zonder lactose. Ook voor vegetariërs en veganisten was er voldoende keuze.

Beoordeeld op 22 oktober 2016

Een absolute aanrader voor een leerzaam dagje met de kinderen. Op een kleine oppervlakte is redelijk veel te doen en de kinderen weten niet waar ze eerst moeten beginnen. Overal proefjes, uitproberen en aan de knopjes zitten. Het laboratorium heeft een grote aantrekkingskracht op de kinderen. We waren ook eens tijdens een speciale Geronimo Stilton activiteit, dat blijft de kinderen nog steeds bij. Er zijn vrijwel geen wachtrijen, dus lekker door gaan en geen verloren tijd. Toegangsprijs is redelijk.

Datum van activiteit: september 2016