e-speurtocht Mechelen: Verken de stad in je eigen tempo

Manieren om Dyle Path te ontdekken
vanaf € 31,00
Meer info
Beoordeeld op 21 februari 2021 via mobiele applicatie

Gezellig wandelen langs het water, zou gerust uitgebreid mogen worden. Wel erg glad in de winter... :)

Datum van activiteit: februari 2021
Beoordeeld op 23 januari 2021 via mobiele applicatie

Glibberig houten wandelpad langs de Dijle. Leuk om eens te doen, dat is het dan ook. Zelfde als in sommige anderen steden.

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 29 november 2020

bezoek als onderdeel van lange stads /wandeling. mooie wandeling naar alle "oude" gebouwen in Mechelen. wandeling is meer dan de moeite waard

Datum van activiteit: november 2020
Beoordeeld op 20 oktober 2020

dit vonden wij heel aangenaam , leuke wandeling langs /op het water , vele woningen en industriegebouwen mooi opgeknapt tot leuke loften .

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Tijden ons driedaags bezoek hebben we regelmatig gebruik gemaakt van het Dijlepad. Je kan er ongedwongen flaneren, huizen met terrassen aan de overkant bekijken en je hoeft er geen rekening te houden met het verkeer.
Het is gewoon ongewoon: een wandelpad op het water. Uniek.

Datum van activiteit: oktober 2020