Frans B
Brugge, België

mislukte uitstap naar Mechelen,Patershof

Beoordeling van Martin's Patershof
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
mooi,hotel in oudere kerk,doch heel donkere kamers,we hadden een suite,heel mooi,daar niet van,doch ik vond het echt te donker op de kamer,na een bezoek aan een restaurant in de buurt had ik iets verkeerd geeten en was zo ziek daarvan dat ik naar huis ben gereden,dus we hadden betaald op voorhand voor de kamer met ontbijt,en niets ter compensatie ontvangen,jammer,tja,begrijp het ergens wel,een mislukte uitstap dus,groetjes.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste 391fransb,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons hotel in Mechelen, Patershof. We vinden het fijn om te horen dat u de suite mooi vond, ondanks de donkere atmosfeer. We begrijpen echter dat de verlichting op de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed, wat uw ervaring minder aangenaam maakte.

Het spijt ons ook te horen dat uw bezoek aan een restaurant in de buurt niet goed afliep en dat u ziek werd. We begrijpen dat dit uw verblijf heeft beïnvloed en dat u eerder naar huis moest gaan.

Wat betreft de betaling voor de kamer met ontbijt die op voorhand was gedaan, begrijpen we dat u teleurgesteld bent dat er geen compensatie werd aangeboden. We willen ons verontschuldigen voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren.

We waarderen uw feedback zeer en zullen uw opmerkingen gebruiken om onze service te verbeteren en toekomstige gasten een betere ervaring te bieden.

Nogmaals bedankt voor uw tijd om uw ervaring met ons te delen. Mocht u in de toekomst nogmaals overwegen om bij ons te verblijven, dan hopen we u een verbeterde ervaring te kunnen bieden.

Exterior view
  • ZenHotels.com
1.0 km van Martin's Patershof
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 18 juni 2024

Heel mooi hotel. Heel speciaal. Heel net, nette en ruime kamer. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel uitgebreid en verfijnd ontbijtbuffet. Alleen waren we wat ontgoocheld dat wij het ontbijt geserveerd kregen in een kille vergaderruimte in plaats van in de daarvoor voorziene authentieke ruimte. Die was blijkbaar bezet voor een congres... Ontbijten aan één lange tafel gaf ons een refter- gevoel. Wij vonden dit niet gezellig... sommige mensen zaten zelfs te eten met hun gezicht naar de muur... die authentieke ervaring hebben we dus wel moeten missen.. hadden we dat vooraf geweten waren we misschien wel op een andere datum gekomen... jammer...

Datum van verblijf: juni 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste roos 586,

Bedankt voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons. We zijn verheugd te horen dat u ons hotel over het algemeen heel mooi en speciaal vond en dat u genoten heeft van de nette en ruime kamer, het vriendelijke personeel en het uitgebreide en verfijnde ontbijtbuffet.

We begrijpen echter dat uw ervaring tijdens het ontbijt minder gezellig was dan gehoopt vanwege de setting in een vergaderruimte, in plaats van de gebruikelijke authentieke ruimte. We willen graag verduidelijken dat deze ruimte uitzonderlijk was geprivatiseerd door een grote groep die een congres bijwoonde waardoor we genoodzaakt waren om deze alternatieve opstelling te voorzien.

Het spijt ons dat dit heeft bijgedragen aan een minder aangename ervaring tijdens uw ontbijt. We waarderen uw opmerkingen en nemen uw feedback ter harte, aangezien het ons helpt om onze service en communicatie met gasten te verbeteren.

We hopen dat ondanks deze teleurstelling u desondanks van uw verblijf hebt genoten en dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer te verwelkomen waarbij we u de gewenste authentieke ervaring kunnen bieden die ons hotel kenmerkt.

Beoordeeld op 10 juni 2024

Geboekt van vrijdag op zaterdag.
Vrijdag lekker rustig in de stad en heel de dag gewandeld, gewinkeld, bootje gevaren, skywalk beklommen, lekker gegeten en gedronken.
Super mooie locatie in het centrum en toch rustig gelegen.
Betaalbare overdekte parking op 5min stappen.
Lekker ruime kamer en kerkelijk mooi!
Ontbijt ook dik in orde.
Wij komen zeker eens terug.

Kamertip: Test eerst het bubbelbad, dat van ons werkte niet. We hebben dit pas gemeld bij uitchecken dus kunnen hier niets van zeggen... kan gebeuren.
Datum van verblijf: juni 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2024

Beste DavebU4859CS,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste feedback!

We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u zo positief spreekt over de locatie, rust en nabijheid van het centrum. Het is fijn om te weten dat u een fijne dag heeft gehad met wandelen, winkelen, een boottocht, ... Mechelen heeft heel veel te bieden!

Het doet ons plezier dat u de ruime kamer en de kerkelijke schoonheid ervan waardeerde. Ook uw complimenten over het ontbijt worden zeer gewaardeerd. Ik deel deze vanzelfsprekend met de collega's!

We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Mocht u nog suggesties of verdere opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag.

Beoordeeld op 19 mei 2024

Prachtig hotel, vlakbij het mooie historische centrum. Absolute aanrader. Een prachtige kerk die omgevormd werd tot een mooi hotel. Het ontbijt wordt geserveerd in de kapel zelf. Wat een wondermooi decor vormt voor een maaltijd. Hoge prijs kwaliteit garantie.

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2024

Beste Mobile25636318958,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het doet ons plezier te weten dat u ons hotel prachtig vond en de nabijheid van het mooie historische centrum heeft gewaardeerd.

De unieke sfeer van onze omgebouwde kerk, met het ontbijt dat in de kapel zelf wordt geserveerd, is inderdaad iets waar we trots op zijn. We zijn blij dat u dit ook als een prachtig decor voor uw maaltijd heeft ervaren.

Uw complimenten over de prijs-kwaliteitverhouding zijn zeer gewaardeerd. We streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve feedback en we hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

General Manager

Beoordeeld op 6 mei 2024

Heerlijk verblijf
Wij vonden het heerlijk vertoeven in Martin's Paterhof. We vierden het 50ste verjaardag van mijn man en werden warm onthaald, er was een verrassing voor hem in de kamer, zalig personeel en een heerlijk verblijf!

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2024

Beste galiav2023,

Wat fantastisch om te horen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf bij Martin's Paterhof! Het is geweldig om te horen dat we hebben kunnen bijdragen aan het vieren van de 50ste verjaardag van je man. We zijn blij dat hij de verrassing in de kamer leuk vond en dat jullie hebben genoten van ons personeel en het verblijf zelf. Nogmaals van harte proficiat!

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer mooie herinneringen!

Tot snel?

Beoordeeld op 15 april 2024

Superlatieven zijn hier op hun plek: een prachtig hotel waar historische schoonheid en modern comfort mekaar harmonisch ontmoeten - zeer mooie kamer - niet alleen vriendelijk maar ook echt betrokken en efficiënt personeel. Het ontbijtbuffet (dat ruim is en ook getuigt van buiten de kaders denken) gebruik je in het schip van een kerk (groots!). Het hotel ligt op een boogscheut van het centrum van Mechelen. Overigens, een zeer gezellige stad met veel bezienswaardigheden en leuke plekken in overvloed. Beide zijn dus aanraders!

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2024

Beste MarcFR-Antwerpen,

Wat fantastisch om te horen dat je verblijf zo'n unieke ervaring was!

We zijn vereerd dat je hebt genoten van de historische schoonheid en het moderne comfort van ons hotel, evenals de betrokkenheid en efficiëntie van ons personeel. Het doet ons echt plezier om te weten dat ons ontbijtbuffet in het schip van de kerk indruk heeft gemaakt en dat je de nabijheid van het centrum van Mechelen hebt gewaardeerd.

Bedankt voor je lovende woorden en je aanbeveling! We streven er altijd naar om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en je opnieuw te laten genieten van de unieke sfeer van ons hotel en de prachtige stad Mechelen.

Tot de volgende keer?