Dave B

Origineel overnachten in het centrum

Beoordeling van Martin's Patershof
4,0 van 5 bollen10 jun 2024 beoordeeld
Geboekt van vrijdag op zaterdag.
Vrijdag lekker rustig in de stad en heel de dag gewandeld, gewinkeld, bootje gevaren, skywalk beklommen, lekker gegeten en gedronken.
Super mooie locatie in het centrum en toch rustig gelegen.
Betaalbare overdekte parking op 5min stappen.
Lekker ruime kamer en kerkelijk mooi!
Ontbijt ook dik in orde.
Wij komen zeker eens terug.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Test eerst het bubbelbad, dat van ons werkte niet. We hebben dit pas gemeld bij uitchecken dus...
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 jun 2024
Beste DavebU4859CS,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste feedback!

We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u zo positief spreekt over de locatie, rust en nabijheid van het centrum. Het is fijn om te weten dat u een fijne dag heeft gehad met wandelen, winkelen, een boottocht, ... Mechelen heeft heel veel te bieden!

Het doet ons plezier dat u de ruime kamer en de kerkelijke schoonheid ervan waardeerde. Ook uw complimenten over het ontbijt worden zeer gewaardeerd. Ik deel deze vanzelfsprekend met de collega's!

We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Mocht u nog suggesties of verdere opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag.

Exterior view
  • eDreams
1.0 km van Martin's Patershof
Meer hotels in Mechelen bekijken
Beoordeeld op 19 mei 2024

Prachtig hotel, vlakbij het mooie historische centrum. Absolute aanrader. Een prachtige kerk die omgevormd werd tot een mooi hotel. Het ontbijt wordt geserveerd in de kapel zelf. Wat een wondermooi decor vormt voor een maaltijd. Hoge prijs kwaliteit garantie.

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2024

Beste Mobile25636318958,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het doet ons plezier te weten dat u ons hotel prachtig vond en de nabijheid van het mooie historische centrum heeft gewaardeerd.

De unieke sfeer van onze omgebouwde kerk, met het ontbijt dat in de kapel zelf wordt geserveerd, is inderdaad iets waar we trots op zijn. We zijn blij dat u dit ook als een prachtig decor voor uw maaltijd heeft ervaren.

Uw complimenten over de prijs-kwaliteitverhouding zijn zeer gewaardeerd. We streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve feedback en we hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

General Manager

Beoordeeld op 6 mei 2024

Heerlijk verblijf
Wij vonden het heerlijk vertoeven in Martin's Paterhof. We vierden het 50ste verjaardag van mijn man en werden warm onthaald, er was een verrassing voor hem in de kamer, zalig personeel en een heerlijk verblijf!

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2024

Beste galiav2023,

Wat fantastisch om te horen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf bij Martin's Paterhof! Het is geweldig om te horen dat we hebben kunnen bijdragen aan het vieren van de 50ste verjaardag van je man. We zijn blij dat hij de verrassing in de kamer leuk vond en dat jullie hebben genoten van ons personeel en het verblijf zelf. Nogmaals van harte proficiat!

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer mooie herinneringen!

Tot snel?

Beoordeeld op 15 april 2024

Superlatieven zijn hier op hun plek: een prachtig hotel waar historische schoonheid en modern comfort mekaar harmonisch ontmoeten - zeer mooie kamer - niet alleen vriendelijk maar ook echt betrokken en efficiënt personeel. Het ontbijtbuffet (dat ruim is en ook getuigt van buiten de kaders denken) gebruik je in het schip van een kerk (groots!). Het hotel ligt op een boogscheut van het centrum van Mechelen. Overigens, een zeer gezellige stad met veel bezienswaardigheden en leuke plekken in overvloed. Beide zijn dus aanraders!

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2024

Beste MarcFR-Antwerpen,

Wat fantastisch om te horen dat je verblijf zo'n unieke ervaring was!

We zijn vereerd dat je hebt genoten van de historische schoonheid en het moderne comfort van ons hotel, evenals de betrokkenheid en efficiëntie van ons personeel. Het doet ons echt plezier om te weten dat ons ontbijtbuffet in het schip van de kerk indruk heeft gemaakt en dat je de nabijheid van het centrum van Mechelen hebt gewaardeerd.

Bedankt voor je lovende woorden en je aanbeveling! We streven er altijd naar om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en je opnieuw te laten genieten van de unieke sfeer van ons hotel en de prachtige stad Mechelen.

Tot de volgende keer?

Beoordeeld op 11 april 2024

We werden verwelkomd door heel vriendelijk personeel. Slapen deze we in twee ruime kamers die met elkaar verbonden waren. We hebben genoten van het bubbelbad en de heerlijke rust die in het hotel heerst. ‘s Morgens was er ook een lekker uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: april 2024
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2024

Beste Meander 12116819246,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over uw verblijf bij ons. Het doet ons deugd te horen dat u genoten heeft van de warme ontvangst door ons vriendelijke personeel.

Het is geweldig om te weten dat u heeft kunnen ontspannen in onze ruime kamers, die met elkaar verbonden waren, en heeft kunnen genieten van het bubbelbad. We streven ernaar onze gasten een oase van rust te bieden en het is fantastisch om te horen dat u dit heeft ervaren tijdens uw verblijf.

Ook zijn we blij dat u heeft genoten van ons heerlijke en uitgebreide ontbijt. We vinden het belangrijk om onze gasten een goede start van de dag te geven en bieden daarom een gevarieerde selectie aan hoogwaardige gerechten aan.

Nogmaals bedankt voor uw mooie feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer ontspanning en comfort.

Beoordeeld op 7 april 2024

Wat een prachtige unieke locatie vlakbij het centrum van Mechelen. De hotelkamer is met glas in lood, badkamer, aparte wc, airconditioning. We misten alleen een haak of stang om je handdoek of kleding op te hangen in de badkamer. Heerlijk rustig, goede bedden.
Het ontbijt in een prachtige zaal, met diverse broodjes, eieren, pannenkoeken, yoghurt, beleg, verschillende sappen, cruesli, vers fruit enz. Genoten en heerlijk voldaan de mooie stad Mechelen in gegaan.

Beste mariandJ5087Mt,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden over uw verblijf bij ons. We zijn verheugd dat u heeft genoten van onze prachtige en unieke locatie, dicht bij het centrum van Mechelen.

Het doet ons plezier te horen dat u onder de indruk was van de kenmerkende kenmerken van onze hotelkamer, zoals het glas-in-lood, de badkamer, aparte wc en de airconditioning. We nemen uw opmerking over het ontbreken van een haak of stang in de badkamer ter harte en zullen dit zeker bekijken om onze faciliteiten verder te verbeteren.

Het is geweldig om te weten dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet in de prachtige zaal. We streven ernaar om onze gasten een gevarieerde selectie aan hoogwaardige gerechten aan te bieden, zodat ze vol energie de dag kunnen beginnen en de prachtige stad Mechelen kunnen verkennen.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf.