Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Geen aanbetaling vereist
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Beoordeeld op 6 november 2023

De prijs voor een overnachting is best duur als je het vergelijkt met andere verblijven in Mechelen, maar de kamers zijn erg mooi. Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt was super lekker!

Datum van verblijf: maart 2023
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2023

Beste Claerseva,
Bedankt voor de mooie woorden en leuk om te lezen dat je hebt genoten van het verblijf.
Hopelijk tot binnenkort nogmaals in Martin's Patershof.
Groeten,
Bregt - General Manager

Beoordeeld op 25 oktober 2023

Weer een weekendje genoten in een fantastisch hotel in hartje Mechelen. De ligging is zeer goed, alles is op loopafstand. De kamer was magnifiek, groot, proper. Het ontbijt is ook zeer goed en lekker. Het personeel doet ook zijn uiterste best om je een aangenaam verblijf te geven. Wij komen zeker nog eens terug.
Toch een dikke merci aan de General Manager Mevrouw De Preter. Dankjewel...

Datum van verblijf: oktober 2023
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2023

Hartelijk dank voor het delen van je prachtige ervaring na een weekendje Martin’s Patershof! We zijn verheugd om te horen dat je genoten hebt van je verblijf. Het is altijd fijn om te lezen dat onze gasten de gunstige locatie appreciëren voor het verkennen van al het moois dat Mechelen te bieden heeft.

We hechten veel waarde aan comfort en netheid om ervoor te zorgen dat elk verblijf memorabel is. Ook doet het deugd om te horen dat het ontbijt in de smaak is gevallen alsook het team dat er steeds alles aan doet om een aangenaam verblijf te bieden.

Een oprechte dank voor je mooie woorden, je tevredenheid is onze grootste beloning. We kijken er nu al naar uit om je opnieuw te mogen verwelkomen in Martin’s Patershof!

Met dankbare groet,
Emilie – General Manager

Beoordeeld op 29 september 2023

Wij hebben genoten van ons verblijf in Martin's Patershof in Mechelen. Gezellige kamers, waar de kerkornamenten nog prominent aanwezig zijn, een heerlijk ontbijtbuffet en vriendelijke bediening! De ideale uitvalsbasis om Mechelen te bezoeken.

Kamertip: Je kan dichtbij op de ring parkeren. Alles is binnen wandelafstand van het hotel.
Datum van verblijf: september 2023

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring over je verblijf in Martin's Patershof in Mechelen! Fijn dat je hebt genoten van je verblijf in de bijzonderdere sfeer van onze voormalige kerk.

Het feit dat je het ontbijtbuffet als heerlijk hebt ervaren en de vriendelijke bediening hebt opgemerkt, is voor ons zeer waardevol. We streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het lijkt erop dat we daarin geslaagd zijn tijdens jouw verblijf.

Martin’s Patershof is de ideale uitvalsbasis, vlakbij het historische centrum, en toch rustig gelegen.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en de tijd die je hebt genomen om je ervaring te delen. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Martin's Patershof!

Met vriendelijke groeten, Emilie – General Manager

Beoordeeld op 18 september 2023 via mobiele applicatie

Magische setting ! Zeeeeeeeer sympathiek personeel die je altijd met een lach helpt . Prachtige ontbijtruimte en zeer lekker en gevarieerd aanbod. Kamer in kloostergedeelte is ok . Spijtig van de gebruik schade ( stukken af aan poten van de stoel , stukken af aan hoek van de muur ) we zijn ook zeer benieuwd om de andere Martins locaties te zien maar we komen zeker terug ! Dank aan het zeereeeeeer sympathieke personeel !

Datum van verblijf: september 2023
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2023

Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie! We zijn verheugd om te horen dat u onze magische setting hebt gewaardeerd en dat u ons zeer sympathieke personeel als behulpzaam hebt ervaren.

Het is geweldig dat u genoten hebt van onze prachtige ontbijtruimte en het smakelijke en gevarieerde aanbod dat we bieden.

We waarderen uw nieuwsgierigheid om andere Martin's-locaties te verkennen, maar stiekem vinden we het nog leuker dat u van plan bent om terug te keren naar Martin’s Patershof. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet, Emilie – General Manager

Beoordeeld op 21 augustus 2023 via mobiele applicatie

"Martin's Patershof in Mechelen is werkelijk een betoverende ervaring. Vanaf het moment dat je de prachtige gevel van de voormalige kerk ziet, word je meegenomen in een wereld van wonder en luxe. Het interieur is adembenemend, met zijn unieke architectuur en indrukwekkende glas-in-loodramen. De kamers zijn stijlvol ingericht en bieden alle comfort die je je maar kunt wensen. Het personeel is vriendelijk en attent, altijd bereid om te helpen en ervoor te zorgen dat je verblijf onvergetelijk is. De locatie is ideaal, op loopafstand van vele bezienswaardigheden en restaurants. Kortom, Martin's Patershof is een magische bestemming die zowel rust als luxe biedt, en een ervaring die je voor altijd bij zal blijven."

Datum van verblijf: augustus 2023

Hartelijk dank voor uw prachtige woorden en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring in Martin's Patershof te delen. We zijn vereerd dat u ons hotel als een betoverende en onvergetelijke bestemming heeft beschreven.

Het doet ons deugd om te horen dat u de unieke architectuur en de indrukwekkende glas-in-loodramen heeft gewaardeerd. We besteden veel zorg aan het inrichten van onze kamers en streven ernaar om het hoogste niveau van comfort te bieden, en we zijn blij dat u dit hebt opgemerkt.

Ons vriendelijk en attent team is er om ervoor te zorgen dat u extra in de watten wordt gelegd, en het is fijn om te horen dat ze aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Nogmaals bedankt voor uw prachtige recensie. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor meer magische momenten in Martin's Patershof.

Met vriendelijke groet, Emilie – General Manager