Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 10 augustus 2023

De verbazing was groot toen we de kamer binnen gingen. De gevraagde extra's waren super gedaan. Dit bracht echt een glimlach op ons gezicht en heeft ons verblijf nog beter gemaakt. Het is er echt stil 's nachts en de bedden zijn zalig om te slapen. Een super ontbijt met veel keuze. Men zegge het voort dat dit zeker een plaats is om te overnachten als je iets speciaals te vieren hebt. En vooral de kamer op de 5de verdiep is buitengewoon door het originele glasraam.

Datum van verblijf: augustus 2023
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2023

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling! We zijn verheugd dat we uw verblijf extra speciaal hebben kunnen maken. We begrijpen hoe belangrijk een goede nachtrust is voor een geslaagd verblijf, en zijn blij dat u dit gewaardeerd heeft.

We zijn er trots op dat we een uitzonderlijke plek kunnen bieden om speciale gelegenheden te vieren, en de kamers op de 5e verdieping met de grote authentieke glasramen zijn inderdaad indrukwekkend.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor meer onvergetelijke momenten.

Met vriendelijke groeten, Emilie – General Manager

Beoordeeld op 8 augustus 2023 via mobiele applicatie

Bijzonder concept van een luxueus verblijf in een kerkgebouw, prachtige kamers, uitstekend comfort. Een hele beleving. Stille kamers waarin je volop van deze schoonheid geniet. Een puur plezier voor het oog. Ook het ontbijt wordt in een subliem en stijlvol verlicht kader geserveerd. Uitgebreid buffet en glaasje cava bij de ingang. Het bubbelbad was ook een leuke plus.

Datum van verblijf: augustus 2023

Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn verheugd om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in Martin’s Patershof. Het bubbelbad is inderdaad een leuke extra om te ontspannen na een drukke dag vol plezier.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring. Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groeten, Emilie – General Manager

Beoordeeld op 18 juli 2023

Wij kwamen voor de derde maal en niet zomaar. Alle vorige ervaringen waren positief. Zeer goed hotel, mooi en rustig gelegen. Romantische kamers. Verzorgd en compleet ontbijt. Gedienstig personeel.
Speciale dank aan receptioniste Sofie, die hielp de volgende boeking te verbeteren.
Het bleek dat wij (onbewust) de volgende boeking via een Amerikaanse site hadden uitgevoerd en ca. € 100 extra betaald hadden aan "services & taxes". Sofie heeft dat rechtgezet voor ons en inmiddels is de uitgevoerde betaling correct teruggestort door Amerika. Dikke proficiat voor Sofie.
Enig minpuntje was de plots niet meer mogelijke reservatie voor de parking. maar is inmiddels opgelost. Met dank aan Emilie.

Kamertip: Boek resstreeks met hotel en niet via booking site.
Datum van verblijf: juli 2023
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2023

Bedankt voor uw lovende woorden over uw recente verblijf bij ons. We zijn blij dat u we u voor de derde keer hebben mogen ontvangen in Martin’s Patershof! We doen ons best om een comfortabele en sfeervolle omgeving te creëren voor onze gasten.
Daarnaast is het fijn te lezen dat u genoten heeft van ons verzorgde en complete ontbijt. We streven ernaar om een gevarieerde selectie aan te bieden, zodat al onze gasten van hun ontbijt kunnen genieten. Ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan Sofie. Het is geweldig om te horen dat Sofie u heeft kunnen helpen bij het optimaliseren van uw volgende boeking.
Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw voortdurende vertrouwen in ons hotel. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen voor uw volgende verblijf en staan altijd klaar om u een heerlijke ervaring te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Emilie

Beoordeeld op 4 juli 2023

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel en dikke proficiat voor Ellen zei deed de bar en maakte tijd voor een praatje met ons terwijl ze de bar in het oog hield we komen zeker terug het ontbijt buffet was super lekker en uitgebreid

Datum van verblijf: juni 2023
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2023

Hartelijk dank voor je geweldige review! Uw complimenten werden al doorgegeven aan het team en ook specifiek aan Ellen die uw waardevolle feedback zeer geapprecieerd heeft. We besteden veel aandacht aan het aanbieden van een gevarieerde selectie aan heerlijke gerechten, zodat onze gasten kunnen genieten van een smakelijk ontbijt. We kijken ernaar uit om u opnieuw te ontvangen wanneer u van plan bent om terug te keren naar Mechelen! Met vriendelijke groeten, Emilie - General Manager

Beoordeeld op 2 juli 2023

Prachtig hotel op een mooie locatie, dichtbij de vismarkt en grote markt. Hartelijk ontvangen door het personeel! De kamer was ruim met mooie elementen van de kerk en prachtige glasramen. Bedden waren zacht, de lakens ook en alles was netjes en proper! Niets op aan te merken! Ontbijt was uitgebreid en de zaal was adembenemend.

Datum van verblijf: juli 2023

Bedankt voor je geweldige review! Fijn te lezen dat je hebt genoten van je verblijf het prachtige Martin's Patershof. Elke gast krijgt een hartelijk ontvangst door het team.

We streven er steeds naar onze gasten altijd een comfortable en aangename ervaring te bieden, uw positieve feedback is zeer waardevol. Op het ontbijt voorzien we steeds een gevarieerde selectie van gerechten aan te bieden, zodat er voor iedereen iets lekkers te vinden is. Het doet plezier te lezen dat u de ontbijtzaal adembenemend vond, we willen namelijk dat onze gasten zich verwend voelen tijdens hun verblijf.

Graag verwelkomen we u opnieuw in de toekomst wanneer u nog eens een bezoekje aan Mechelen brengt! Met vriendelijke groeten, Emilie - General Manager