Gratis annuleren tot 25/08/22
Expedia.comUS$ 116
Priceline
TravelocityUS$ 116
Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Speciale locatie. Zeer vriendelijk personeel. Nette kamers.koffie beschikbaar op de kamer: een pluspunt. Uitstekend gelegen om Mechelen te verkennen. Ontbijt zijn geld waard, werd voortdurend aangevuld. Een aanrader!!
Alleen jammer dat de bar zo kort open is.

Kamertip: Ga dineren in Puro. Hotel werkt er mee samen. De moeite.
Datum van verblijf: mei 2022
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2022

Van harte bedankt voor uw mooie review na uw verblijf in Martin's Patershof! Fijn te lezen dat u heeft genoten van zowel onze service als onze kwaliteiten! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Emilie

Beoordeeld op 6 mei 2022

donkere kamers, 1x geen geen zitje bij upgrade, sanitair en bedden prima evenals ontbijt.
1 kluisje deed het niet , melden hielp niet.
Lokatie prima. Credit kaart verwarring bij inchecken , upgrade bleek ineens €5 per nacht duurder dan was afgesproken , dit is hersteld.
Bij uitchecken weer credit kaart verwarring, thuis gekomen bleek 1 kamer en credit kaart goed belast en de andere werd maar liefst 3 keer belast voor dezelfde kamer, al 2 x tel. contact gehad , na 5 dagen nog niet goed.
Zal vast goed komen , maar voor ons eens maar niet weer, het is veel te prijzig voor wat er geboden wordt

Kamertip: Zou het niet weten
Datum van verblijf: april 2022

Bedankt voor uw feedback na uw verblijf. Spijtig te lezen dat uw overnachting niet geheel volgens uw verwachtingen is gelopen. Indien er een fout is gebeurd op uw creditcard zetten we dit uiteraard graag meteen recht! Als dit nog niet in orde zou zijn, mag u zeker contact opnemen met het hotel rechtstreeks zodat we dit snel kunnen in orde brengen. Ondanks dit niet altijd even duidelijk is op de creditcard afschrijvingen gaat dit vaak over een autorisatie waarbij het geld tijdelijk geblokkeerd wordt, dit is geen echte betaling maar enkel een reservatie. Moest dit ondertussen nog steeds niet in orde zijn, neem dan zeker contact met ons op zodat we kunnen helpen! Met vriendelijke groeten, Emilie

Beoordeeld op 25 april 2022

Zeer mooi hotel met een prachtige invulling van de oude kerkgedeelten. Heerlijk ontbijt. De perfecte locatie nabij het prachtig vernieuwde centrum. Enige minpunt was de niet ophaling van de plateau's van de roomservice voor verschillende kamerdeuren en de slordige karren van de poetsdienst.

Datum van verblijf: april 2022
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Bedankt voor uw leuke feedback! Het is heel fijn te lezen dat u het ontbijt heerlijk vond! Het hotel is vlakbij het bruisende centrum gelegen, maar toch heel rustig, ideale locatie dus! Ondertussen hebben we de procedure aangepast waardoor u geen legen plateaus meer zal vinden in de gangen! graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Emilie

Beoordeeld op 20 april 2022

Een zeer mooie locatie in een knap kader. Alsof je een sprookje binnenstapt. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en op de kamers is niks aan te merken, wel integendeel. Enige minpunt de slordige gang met nog vuile plateaus van de roomservice.

Datum van verblijf: april 2022

Wat fijn te lezen dat u Martin's Patershof als een sprookje heeft ervaren! We streven namelijk steeds ernaar om elke gast een magische ervaring te bezorgen en ik ben zeer blij te lezen dat we hierin geslaagd zijn! Mijn excuses voor de indruk die u had op de gang, ondertussen hebben we reeds een nieuwe procedure ingevoerd waardoor dit niet meer zal voorvallen! Graag verwelkomen we u opnieuw in Martin's Patershof voor een toekomstig verblijf! Met vriendelijke groeten, Emilie

Beoordeeld op 19 april 2022 via mobiele applicatie

Een unieke ervaring om te slapen in een kerk. Onze kamer bevond zich op verdieping 2 zodat je net aan de gewelven zit en zo een unieke sfeer creëert. Zeer vriendelijk personeel, zowel in ontbijtruimte als aan de bar en onthaal. Ruime keuze aan het ontbijtbuffet. Dat ontbijt nuttig je in de grote zaal aan het altaar. Ook hier is de aankleding, belichting optimaal en gezellig.

Kamertip: Parkeer in de omliggende parkings, meer plaats en een stuk voordeliger.
Datum van verblijf: april 2022

Bedankt voor uw mooie feedback na uw verblijf in Martin's Patershof! Het doet mij plezier te lezen dat u genoten heeft van de unieke sfeer die hangt in Martin's Patershof. Het zeer vriendelijke personeel is een zeer grote troef van het hotel en draagt beslist mee aan de algemene onvergetelijke ervaring! graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Emilie