Beoordeeld op 9 maart 2020

We hebben het Royal Sleeping arrangement genomen. Uitstekend Hotel, uitstekend arrangement.
Het is een hele belevenis.
Het hotel heeft heel het arrangement geregeld voor ons. Wij moesten enkel op tijd klaar staan om de taxi te nemen die ons naar Centpourcent bracht.
Een echte aanrader

Datum van verblijf: februari 2020
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Bedankt om uw ervaringen te delen met toekomstige gasten! Het is heel fijn om te zien dat jullie hebben genoten van jullie verblijf! Inderdaad, de bedoeling van het arrangement is dat jullie ondergedompeld worden in luxe zonder dat jullie hier veel voor moeten doen, leuk dat jullie dit ook als een totaalervaring hebben beleefd, dat doet ons plezier! Graag tot snel! Mvg, Emilie

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel op wandelafstand van centrum is heel mooi en origineel, een omgebouwde kerk. Personeel heel vriendelijk. We hadden een standaard kamer maar ook die was ruim. Het ontbijt was lekker uitgebreid en op zondag kregen we een glaasje cava erbij.

Datum van verblijf: maart 2020

Wat een fijne feedback om te ontvangen, bedankt hiervoor! Ons team gaat steeds de extra mile voor onze gasten, ik ben blij dat u dit ook zo ervaren heeft! Graag welkomen we u in de toekomst opnieuw in Martin's Patershof! Mvg, Emilie

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Fantastische kamer met alles wat je nodig hebt. Om 15.10 was onze kamer niet klaar jij het inchecken. We hebben zelf een drankje besteld tijdens het wachten. Later werd ons gezegd dat we deze niet hoefde te betalen. Aardig maar het staat toch netter als je zelf iets aanbied. Het ontbijt is lekker maar niet uitgebreid of bijzonder. Er wordt geen koffie aan tafel gebracht en je kunt geen eieren laten maken of iets dergelijks wat ik wel zou verwachten voor die prijs. Ook vind ik het parkeren aan de dure kant in de hotel garage.

Datum van verblijf: maart 2020

Hartelijk dank voor uw feedback! Onze kamermeisjes doen er steeds alles aan om de kamer voor 15u klaar te krijgen, maar dit is niet altijd mogelijk aangezien onze gasten ook mogen uitchecken tot 11u. In principe staat er steeds een welcome water waar u zich gratis aan kan bedienen. Het gratis drankje uit de bar was dus een extra uitzonderlijke geste. We proberen steeds variatie te brengen op het ontbijt, zo hebben we gerookte zalm, verschillende soorten granola's, roerei, gekookte eitjes, omelet/spiegelei op aanvraag, kazen van Schockaert en tal van andere producten. Indien u nog wat miste, mag u ons dit gerust laten weten! De prijs van de parking is conform met andere publieke parkings. U kan tevens bij ons de wagen parkeren voor aankomst en de volgende dag laten staan na check out, we zijn hier heel flexibel in. Graag tot een volgende keer! Emilie

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Straffe setting en sterke staff.
Grote kamer onder de kruisbogen van de voormalige kerk. Spijtig dat de badkamer dan klein is en vooral onbegrijpelijk dat de handdoeken die kleinheid volgen. Net omdat de sfeer zo apart is, vallen de gemiste kansen meer op: waarom geen betere zithoek in plaats van leegte? Waarom geen valiesstandaard? Waarom bij God niet wat stopcontacten??
s Ochtends konden we vele soorten brood breken in een waarachtige kapelsfeer, géén hosties, wel cava en veel beleg tot en met lekkere zalm.
Bij de vraag hoe we op de kamer thee konden zetten, kregen we meteen een waterkoker mee. Top.
Zonder meer een aanrader voor verblijf in Mechelen.

Datum van verblijf: februari 2020
Emilie De Preter, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Wat fijn te lezen dat u het personeel zo goed ervaren heeft, we doen er steeds alles aan om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen! Bedankt voor uw constructieve opmerking in verband met uw kamer, dat geeft zeker stof tot nadenken! Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 27 februari 2020

Het was een bijzondere ervaring om te overnachten in een kerk!
Ook het ontbijt op het altaar was apart en heel goed verzorgd!
Wat is dit een mooie locatie, vriendelijk personeel! Helemaal top,
In de omgeving is genoeg te zien, wij vonden bijvoorbeeld de Dossin kazerne heel interessant! Het museum is gewijd aan de holocaust, was boeiend en indrukwekkend van begin tot einde

Kamertip: Ik zou kiezen voor de kamers met kerkramen met glas in lood en bogen en zuilen
Datum van verblijf: februari 2020

Bedankt voor uw mooie feedback! Leuk te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en in het bijzonder van het ontbijt en vriendelijk personeel! Inderdaad, Mechelen heeft heel wat te bieden, dit jaar staat Mechelen in teken van de bekende componist 'Beethoven', zeker ook een bezoek waard! Tot een volgende keer!