Beoordeeld op 2 november 2015

top verblijf, qua ontvangst,ontbijt kamer.bar mooi hotel perfecte lokatie uniek centraal gelegen en fijne restaurantjes mooie stad vriendelijk personeel verzorgd ontbijt lekkere cava wie klaagt is een zeurpiet heel tevreden en voor herhaling zeker vatbaar ook in de standaardkamers alles aanwezig de mogelijkheid om s'morgens een koffie te drinken op de kamer zeker geaprecieerd.

Datum van verblijf: november 2015
Stijn B, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2015

Dag Bessems H,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden die ons meer dan deugd doen.
Fijn dat jullie een leuk verblijf hebben gehad in Mechelen en in hotel Martin's Patershof in het bijzonder.

Tof dat onze inspanningen op ecologisch vlak u opgevallen zijn.
Wist u dat een overnachting in Martin's Patershof betaald kan worden met EcoCheques van Edenred of EcoPass van Sodexo?

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 26 oktober 2015

Prachtig hotel, zéér vriendelijk personeel, fantastisch mooie kamer. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Gunstig gelegen en met het gekregen stadsplan ideaal om Mechelen te verkennen. Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: oktober 2015
Stijn B, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2015

Beste Rita P,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze toekomstige hotelgasten.
Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in Martin's Patershof en van de mooie stad Mechelen.

Als jullie nogmaals willen terugkeren, bezoek dan zeker onze eigen website.
Daar kan u de beste deals terugvinden!

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 25 oktober 2015

Onze kamer (214) was gelegen in de kerk, op de eerste verdieping maar had toch geen mooi glasraam zoals je ziet in de kerk zelf. persoonlijk was ik echt van de veronderstelling dat dit aanwezig zou zijn, daardoor een beetje teleurgesteld!
In onze kamer was zelfs een grote scheur in het midden van de muur. Dit mag zeker weggewerkt worden.Ik weet dat alle kamers verschillend zijn maar toch, wij hadden pech! Ik heb nog mensen aan de balie horen zeggen dat ze teleurgesteld waren in hun kamer, maar deze mensen logeerden dan in het kloostergedeelte. Er waren geen slippers aanwezig, dacht nochtans dat dit erbij zat.Tv was aanwezig, met een klokje bij. Je hoort de hele nacht niets, geen lawaai van auto's of dergelijke, dus zeker een pluspunt! Het bed was zeer goed, lekker zacht en ruim. Het bubbelbad was heerlijk , de badkamer netjes verzorgd. De ligging van het hotel is ideaal om de stad te verkennen!Er was een minibar en rombouts koffie/thee apparaat. We hebben met onze welkomstdrank voucher ,een glaasje cava gedronken in de gezellige bar. We hebben genoten van het zeer lekkere ontbijt, ook weer met cava! Het personeel is zeer vriendelijk, precies wel enkel mannen. Het hotel was duidelijk volgeboekt, wijzelf waren op tijd in de ontbijtruimte nl 8u30, op den duur zat de zaal snel vol waardoor sommige andere mensen geen plaats meer hadden en in de bar moesten wachten op een tafeltje. Persoonlijk verwacht je je hier niet aan, jammer! Nochtans hebben we ook gezien dat er ontbijt naar de kamers werd gebracht, wat wel een leuke optie is in dit hotel.Je bagage kan je laten wegzetten in een gezamenlijke ruimte. het is zeker de moeite eens naar de bovenste verdieping enzo te gaan om de mooie kerkelementen te zien. Ik had al vernomen van gasten die hier geweest zijn, dat er een bepaalde geur hangt in het hotel,ok dat klopt maar was niet storend voor ons. we hebben er een leuk weekend van gemaakt, ik vrees toch dat ze ons geen andere kamer hadden kunnen geven. We hadden een executive room volgens onze boekingsvoucher.

Kamertip: vraag duidelijk naar het soort kamertype

Beste Joesmoothy,

Hartelijk dank voor uw bericht via TripAdvisor en uw uitvoerig en gedetailleerde feed back.
Aan de hand van dergelijke constructieve feed back, kunnen wij onze gastenservice optimaliseren.

Zoals uzelf aangeeft, zijn al onze 79 kamers verschillend. Wie graag gewelven of glasramen in zijn kamer wil, mag dat gerust tijdens het maken van de reservatie, melden. Wij houden daar graag zoveel mogelijk rekening mee.

Een grote scheur in de muur van de kamer lijkt ons wel heel erg straf. Dit zou ons zelf al lang opgevallen moeten zijn. Kan u nog even nagaan in welke kamer u juist overnacht hebt, want het zal zeker niet kamer 214 zijn. Dit is eigenlijk onmogelijk. Stuur gerust een mailtje naar het hotel zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen bekijken en eventueel aanpakken. Bedankt hiervoor!

Verder kan u de slippers teruvinden in het kastje onderaan de kleerkast. In elke kamer zijn er badjassen en slippers aanwezig.

Het klopt dat er een bepaalde parfum verspreid wordt aan de ingang van het hotel. Dit is de Martin's Home Mist. Deze geur kan u terugvinden in alle hotels en is te koop aan onze receptiebalie.

Fijn om te lezen dat de vriendelijkheid van het personeel u opgevallen is!

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 24 oktober 2015

ik wou al langer hier naartoe, het hotel is super mooi, zo uniek! wij hadden in onze kamer glas in lood ramen, heel speciaal! het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is super, heel uitgebreid met cava erbij :) het hotel is uitstekend gelegen in de stad mechelen, overal dichtbij!! een toppertje!!

Kamertip: wij hebben ge-upgrade naar een charming kamer, zodat we het echte kerkgevoel in onze kamer hadde,

Dag Elke O,

Hartelijk dank voor uw deugdoende en lovende woorden.
Fijn om te lezen dat jullie een heerlijke tijd hadden in Mechelen en Martin's Patershof.

Bezoek zeker eens onze eigen website.
Daar kan u nog tal van andere Martin's Hotels ontdekken?
Wat dacht u van Martin's Château du Lac. Een 5* hotel aan het meer van Genval. Ideaal voor een weekendjeweg en helemaal tot rust te komen in de bijhorende Martin's Spa.

Tot ziens?

Beoordeeld op 18 oktober 2015

Het hotel is al indrukwekkend van bij aankomst : een oude kerk. Van zodra je er binnenkomt is het indrukwekkend. We werden heel vriendelijk ontvangen en – doordat we te vroeg waren – konden we onze bagage al achterlaten in de bagageruimte.
We verbleven in een charming kamer : fantastisch. De kamer was heel gezellig ingericht en exclusief. Mooie badkamer met bubbelbad en douche en wat we echt tof vonden : een apart toilet. De bedden waren super, ik heb zalig geslapen en … er waren 2 hoofdkussens aanwezig. Perfect, want meestal moeten wij er bij vragen. De kamers zijn ook heel goed geïsoleerd want wij hebben echt niks gehoord.
De bar is ook heel gezellig en je kon er heel lekkere cocktails drinken. We vonden het rokersterras ook heel tof, jammer was het weer niet warm genoeg om nog buiten te zitten.
De ontbijtruimte is heel origineel en exclusief. Indrukwekkend. En het ontbijtbuffet : super : cava, verschillende ontbijtkoeken, meerdere soorten broodjes, beleg, eitjes, … teveel om op te noemen. Ik zou niet weten wat er nog meer zou kunnen liggen en het was bovendien enorm lekker.
Ook nog te vermelden : het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Een ervaring die je zeker eens moet meemaken!

Datum van verblijf: oktober 2015
Stijn B, General Manager van Martin's Patershof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2015

Beste Tientien,

Fijn dat jullie een fantastisch verblijf hadden bij ons.

Het doet vooral deugd om te mogen lezen dat de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel u is opgevallen. Daar proberen wij het verschil te maken!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in Martin's Patershof.
Aangezien al onze 79 kamers verschillend zijn, is elk nieuw verblijf een ontdekking!

Graag tot een volgende keer.