“Maandelijks etentje met vrienden”
Beoordeling van Restaurant La Vista

Restaurant La Vista
Reserveer een tafel
wo 6/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 210 Restaurants in Mechelen
8 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel verfijnd en de bediening heel vriendelijk! De ribeye en de wijnen waren TOP. Mijn favoriete restaurant.

3 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Joviaal, hoffelijk én vriendelijk onthaal.
Bediening uitzonderlijk goed, vlot, efficiënt.
Interieur sober maar gezellig, leuk aangekleed en mooi servies met textiel servietten.
De ober was indrukwekkend, empathisch, communicatief en oplossingsgericht.
De kreeft-menu was zonder meer lekker; hapje prima, smakelijke bisque, succulente vers-gekookte kreeft belle-vue, fijne kreeft à l'armoricaine, leuke afsluiter...
Lekker wijntje en koffie erna...
Wij hebben alleszins zeer genoten van Ons bezoek hier, een fijne verrassing.
Zonder meer een 'aanrader' ⭐⭐⭐
Dank jullie 'team La Vista'

1 mei 2022 beoordeeld

Op een drukke zaterdagavond hebben we hier hun kreeftenmenu en zeetong gegeten. Beide perfect klaargemaakt volgens de regels van de kunst. De zeeton,g zwom niet de boter, de kreeft was nog lekker mals. De bediening is informeel, gastvrij en ze hebben oog voor alle details. De prijzen lijken ons normaal maar prijs-kwaliteit is hoog als je alles in acht neemt : de schotels, de bediening etc.. . Hier gaan we nog zeker terug

13 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak . Vlotte , toch professionele bediening. Kreeftenmenu is heerlijk van in het begin tot op het einde . Prijzen drank zijn wel beetje aan de dure kant .

Datum van bezoek: maart 2022
26 februari 2022 beoordeeld

Geweldige avond beleefd in Restaurant La Vista. De Fruits de mer Royalschotel heeft ons aangenaam verrast ! Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Restaurant La Vista bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Restaurant La Vista geweest? Deel je ervaringen!