“Leuk terras en aangename bediening”
Beoordeling van Merad

Merad
Geclassificeerd als nr. 63 van 195 Restaurants in Mechelen
Keukens: Egyptisch
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan de levendige en gezellige Vismarkt. We zaten op het terras naast de Dijle, mooi kader. Aangename en vlotte bediening.
De kaart is heel uitgebreid en kan je best als mediterraan omschrijven. We kwamen niet voor een lunch maar eerder voor een snelle hap, mijn vrouw nam vegetarische pasta, ik een pizza. Beide waren zwak gekruid, niet slecht maar vooral zwaar op de maag (veel kaas en room) . Goede bierkaart en een zachte prijs.

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie, je voelt de vibes, van vakantie, wachten in de file, maar geen probleem, de ober rent van links naar rechts om iedereen een plaats te geven. Apero , apero hapjes, merad schotel, alles in orde, vergezeld van slaatje, porties te groot, geen verfijnde keuken, maar de sfeer doet wonderen. Afsluiten met muntthee, overheerlijk, de echte verse muntthee. Een adres waar je kan proeven van zuiderse sfeer, met wat imbeelding voel je je in Istanbul naast de Bosporus.

6 augustus 2021 beoordeeld

we hadden allebei aperol besteld, we kregen er maar dan zonder schuimwijn en veel water. Toen we dit aangaven werd het weggelachen, klantgericht zou er iets aan gedaan moeten worden.
de mezze voor 2 is zijn geld niet waard. alleen maar papjes.
tijdens ons verblijf van 1 uur zijn er 2 koppels aan tafel naast ons komen zitten, deze zijn allebei na 15 opnieuw doorgegaan, want niemand kwam hun bestelling opnemen.

30 juli 2021 beoordeeld

1u 45min wachten, tonijn helemaal uitgedroogd. Om de 5 minuten kwamen ze elk gerecht brengen. Ze hebben het wel afgetrokken van de rekening.

Datum van bezoek: juli 2021
16 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super snelle en vriendelijke bediening. Het eten was overheerlijk en werd aangeboden aan een lage prijs.
Doordat de deuren naar het terras open stonden was het wel wat koud in het restaurant. Maar zeker en vast een enorme aanrader om hiernaar toe te komen!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Merad bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Merad geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.