“Leuke brasserie met mooi interieur”
Beoordeling van Lord Nelson - GESLOTEN

Lord Nelson
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
15 november 2016 beoordeeld

Zeer betaalbare prijzen en lekker eten.
Ook zeer goede streekbieren o.a. Carolus, zowel tripel als dubbel.

14 november 2016 beoordeeld

voor de tweede maal iets gaan eten in de lord nelson voor de tweede maal niet goed had herten fillet besteld werd koud en ongaar bestelt na seintje aan ober werd bord terug gedaan naar keuken eten werd van bord gewisseld maar terug koud opgediend?mij zien ze er niet meer!!!

9 november 2016 beoordeeld

Eerste maal en al wetende dat er een tweede komt. Dit is een brasserie in een apart kader. De mooie houten balken, het haardvuur, de aparte sfeer, zo waan je je niet in hartje Mechelen. Het belangrijkste natuurlijk het eten. Dit was zeer fijne keuken. Alles was lekker op smaak gebracht en mooi gepresenteerd. Kortom het was zeer lekker. Hier kom je zoals de website het zegt om te genieten. De bediening was zeer vriendelijk en hartelijk. We waanden ons al als vaste klanten. Nog een pluspuntje, hier wordt je niet om 22.00 uur buitengekeken maar kun je nog lekker een achterafje drinken en leuk babbelen. Zeker een aanrader.

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een drietal zakenrelaties diner en in de Lord Nelson, Belfast minder succesvol. Voorgerechten niet gelijk tijd ignore, en 2 niet op temperatuur ( kaas/garnalen kroketjes) Hoofdgerechten wederom 2 verschillende vleesgerechten koud en niet voldoende gegaard, vervogens opgewarmd, waarschijnlijk in de magnatron, werd er niet lekkerder van....
Voor mij, niet meer,,...

Datum van bezoek: oktober 2016
25 oktober 2016 beoordeeld

Lord Nelson is een beetje ongewoon: het interieur is heel donker, doet een beetje denken aan een Engelse kroeg van honderd jaar geleden. Maar het wérkt wél!
Het eten is er altijd goed, de service ook (tenzij het een onverwacht warme dag is en het terras zit vol; dan zou één serveerder extra geen luxe zijn)
Het eten is er echt goed; we hebben genoten van de 'café gourmand', een echte aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Lord Nelson bekeken, bekeken ook