“Eerste Corona - delivery in hotel door deze zaak”
Beoordeling van Rosario

Rosario
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 163 van 200 Restaurants in Mechelen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden twee tagliatelle schotels. Eentje met scampi en eentje met zalm.
Bedankt voor de tijdige en vriendelijke levering, voor het aanbieden van dit alternatief!
De kwaliteit was ok. Iets meer zalm / scampi had gemogen. Kruiding mocht wat mij betreft ook iets meer. (Zakjes zout/peper in toekomst voorzien?)
De kaas was apart verpakte

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zou ik enkel aanraden indien ieder ander restaurant, eethuis of snackbar gesloten is.
We hadden op zijn minst een hartelijke maaltijd verwacht met minimaal enthousiasme van het personeel. We kregen echter het tegenovergestelde;
Er was geen sfeer in het restaurant, de smalen van de gerechten waren flets en de ingrediënten kwamen duidelijk uit de vriezer....Ik at een compleet smakeloze risotto wel mare waarin de zeevruchten zeer beperkt waren en duidelijk uit een diepvrieszak kwamen. Een risotto hoort goed gekruid en smeuig te zijn. Wat ik kreeg was droog en smakeloos. Een van onze gerechten werd foutief opgenomen waarvoor oppervlakkige excuses werden aangeboden. Wij komen niet meer terug helaas...

Datum van bezoek: maart 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles verliep vlotjes. Goed bediend en lekker gegeten. Meer hoeft het niet te zijn. We komen terug..

Datum van bezoek: februari 2020
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tagliatelle met zalm gegeten en vriendelijke bediening. Een beetje vreemd was dat er geen andere gasten aanwezig waren (maandagavond)

Datum van bezoek: januari 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer is heel aangenaam we hebben ook heerlijk gegeten en vriendelijk bediend geweest. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Rosario bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen

In Rosario geweest? Deel je ervaringen!