TripAdvisor

Keukens: Spaans, Bar, Wijnbar
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker, zeer goed personeel,goed op elkaar ingespeeld. Kan nog iets lekkerder echt nog iets spaanser. Maar was echt heerlijk

Datum van bezoek: augustus 2019

19 juli 2019 beoordeeld

Gisteren heel lekker gaan eten, gezellig op het terras. Top bediening van een jonge kerel. Enkel zijn de porties wel écht klein, op de kaart staat dan kipsaté als tapa maar dan is het een spiesje met maar 2 stukjes kip aan. Wel allemaal super lekker maar in Las Manas bijvoorbeeld krijg je voor die prijs dubbel zoveel eten.

11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten almejas en pollo in tapasvorm: heel lekker! Daarna gamba’s , deze waren perfect, ik nam de salade met scampi: deze was lekker maar iets te veel salade en aardappel tov scampi. Aangenaam verrast dat we een glaasje fino konden bestellen bij het eten. Al bij al lekker eten, gezellige sfeer, maar toch wel aan de dure kant.

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer we in Antwerpen zijn gaan we altijd naar dit super gezellige restaurant omdat de gerechtjes/tapas er werkelijk heerlijk zijn. Het het eten en de ambiance doen je laten geloven dat je in Spanje bent. Reserveren is geen overbodige luxe omdat het er altijd druk is.

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een warme vrijdagavond op de wandel in oud Antwerpen, zoekend naar een gezellig terrasje... Kwamen we terecht in de tapas bar.
Lee, onze ober maakt ons wegwijs uit de gevarieerde kaart.
We kozen voor allerlei tapas, een lekker flesje roze..
In 2 delen kwamen onze tapas op de tafel.. Met de wijn kregen we al de koude tapas, daarna de warme.. Van het begin tot het einde: vers, Eerlijk en heerlijk, gezellig.
Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die TapaBar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In TapaBar geweest? Deel je ervaringen!