“Budgetvriendelijk en lekker!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2019 beoordeeld

Dit is een aanrader als je fan bent van de Indische keuken. Helemaal vegetarisch (top!). Sober ingericht. Buffet is altijd een goede keuze. Niet iedereen van het personeel spreekt Nederlands maar is voor ons geen probleem. De ene is al wat vriendelijker dan de andere. Wij gaan hier zeker tweemaandelijks naartoe!

14 juli 2019 beoordeeld

Helaas is annpurna opgeheven, daarom kwamen we hier terecht. Minder gezellig, maar wél nog open. Bediening is niet onvriendelijk, er is veel ruimte en je kunt als je wilt ook a la carte eten. Het buffet is echter lekker, ruim voorzien en meer dan voldoende.

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij het vegetarische Indiase restaurant Aahaar! Voor €10 mag je gebruik maken van het all you can eat buffet. Je hebt keuze uit vier heerlijke curries, rijst, chapatis, salade, soep en een toetje. Alles smaakt waanzinnig en wordt vers bereid. Je kunt ook van het reguliere menu gebruik maken, ook dan zijn de prijzen heel schappelijk. Kortom: heerlijk vegetarisch Indiaas eten voor een klein prijsje, zoveel als je op kunt. Een aanrader!

5 september 2018 beoordeeld

Rolstoelgebruiker. Kleine drempel over en je bent binnen. Niet direct de meest vriendelijk ontvangst en uitleg. Maar we schoven aan voor het buffet. Beperkte keuze maar lekkere veggie meals en voor een zeer schappelijke prijs. 10€ pp. Het interieur kan je bezwaarlijk gezellig vinden...
Lekker gegeten.....maar 's anderendaags hadden we allebei ambetante darmperikelen...toeval of niet ?

Datum van bezoek: augustus 2018
18 augustus 2018 beoordeeld

Ik wilde eerst drie sterren geven, omdat wij na ons bezoek een beetje underwhelmed waren; het buffet had wel enkele (2) vrij lekkere curry's in de aanbieding, maar de rest was toch wat gewoontjes en/of flauw van smaak. Echt gezellig is het er ook niet. Anderzijds, voor die prijs (en à volonté!) is het moeilijk om een betere deal te vinden in Antwerpen. Dus toch maar vier sterren, voor de prijs-kwaliteit verhouding; maar een écht heel goede Indiër hebben we ons inziens nog niet gevonden in Antwerpen.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Aahaar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Aahaar geweest? Deel je ervaringen!